ole lukkøye Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Heisann.. hva er det som funker best? 2 stk RF t1? eller 1stk rf t2? hvis t2; 15" el 12"??? hva ville du valgt? t2:http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1095 t1:http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1056 Mvh Ole lukkøye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Heller en 15" T2 enn to 12" T1. Men heller to 12" T1 enn en 12" T2. Edit: Avhenger litt av plass, så klart. Veldig lite plass = 1 stk 12" T2. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole lukkøye Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Heller en 15" T2 enn to 12" T1. Men heller to 12" T1 enn en 12" T2. Edit: Avhenger litt av plass, så klart. Veldig lite plass = 1 stk 12" T2. :) okay, takker for veldig bra svar :) hvordan er t2 15" i forhold til soundstream t4 15" a? soundstream t4: http://installbay.no/product_info.php?cPath=30_65&products_id=159 takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad Silence Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Jeg kan garantere deg at T2 subben er endel mye bedre en t4 15;) hadde jeg vert deg ville jeg uten tvil gått for T2=) En kompis av meg har en slik en i en Golf 3. Utrolig bra subb. Denne kjører han i porta kasse. Pass på god forsterker. Sett deg ut forsterker btw?=) Siter Mvh Mad Silence _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\ Extreme Db-Drag!=) _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole lukkøye Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Jeg kan garantere deg at T2 subben er endel mye bedre en t4 15;) hadde jeg vert deg ville jeg uten tvil gått for T2=) En kompis av meg har en slik en i en Golf 3. Utrolig bra subb. Denne kjører han i porta kasse. Pass på god forsterker. Sett deg ut forsterker btw?=) okay, ja, t2 15" el 12" a? hvis jeg bruker en RF t20001bd monoblokk, og kjøper t2 med 2x4ohms spoler, kobler de i 2ohm, så skal vel den forsterker'n yte 1500rms... holder det? t2 er vel ganske tung drevet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad Silence Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 T2 15" ja=) en RF t20001bd burde holde. men du burde jo absolutt fått elementet ned i 1 ohm for MAX utgangseffekt fra forsterkeren da=) men du har kanskje tanker om å oppgradere etterhvert? men i 2 ohm vil t20001bd flytte godt på elementet da også. Ville tro det blir utrolig bra!=) Mja, T2 er egentlig ganske lettdrevet i forhold til mange andre subber igrunn=) Håper dette fikk deg nærmere din løsning=) Siter Mvh Mad Silence _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\ Extreme Db-Drag!=) _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole lukkøye Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 T2 15" ja=) en RF t20001bd burde holde. men du burde jo absolutt fått elementet ned i 1 ohm for MAX utgangseffekt fra forsterkeren da=) men du har kanskje tanker om å oppgradere etterhvert? men i 2 ohm vil t20001bd flytte godt på elementet da også. Ville tro det blir utrolig bra!=) Mja, T2 er egentlig ganske lettdrevet i forhold til mange andre subber igrunn=) Håper dette fikk deg nærmere din løsning=) okay, så hvis jeg kjøper t2 med 2x2 ohms spoler da, og paralell kobler de, da er jeg nede i 1ohm :) får se om det blir oppgradering etterhert ja, ettersom att jeg ikke har råd til alt på en gang, blir litt dyrt når man skal ha RF... men da blir det T2 15" :) :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cool Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Jeg har en T2 15" på 2x2 ohm i bilen min, og jeg synes den spiller utrolig bra! Prøvde min gamle audiobahn sub på samme volum som med t2 subben, og da varte den i ca 20 sekunder. Så jeg har fått inntrykk av at T2 subben tåler veldig mye, og spiller utrolig høyt. Men T2 subben er ikke så alt for bra på lave frekvenser, virker som den egener seg best på litt høyere frekvenser. Siter Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole lukkøye Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 okay.. hvordan forsterker bruker du a? hvor mye effekt forer du den med? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RFMorten Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Jeg bruker 3 stk RF 10" t1 sammen med T40001BD i min bil å det spiller helt sykt.. PS: Jo mer forsterker og strøm du har jo tøffere vil disse spille.. Om du kjøper en t2 15" så vil jeg annbefale å ha et ekstra batteri og kondensator. Siter Hva som høres bra ut i dine ører, kan kun du bestemme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cool Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Jeg bruker en Orion 2500D som er modifisert til og yte 2960W rms. Jeg har et kinetik hc2400 batteri som jeg skal sette inn, da vil forsterkeren yte det den skal, sliter med strøm sånn som det er nå. Siter Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole lukkøye Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Jeg bruker 3 stk RF 10" t1 sammen med T40001BD i min bil å det spiller helt sykt.. PS: Jo mer forsterker og strøm du har jo tøffere vil disse spille.. Om du kjøper en t2 15" så vil jeg annbefale å ha et ekstra batteri og kondensator. har planlagt å kjøpe inn 2stk RF kondensatorer, de som de har på bilradiospes, til 1250kr elns... også blir det vel kinetik bateri. men tror dere det holder med 20001 blokka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg