Gå til innhold

S4-grill

Ranger emnet

eNoffer

Anbefalte innlegg

Hva er forskjellen på den vanlige grillen på A4 B6(8E) og S4 grillen bortsett fra at man får S4-grillen i to farger? Sittet og sett på bilder på nettet, men ikke funnet noen som jeg kan se forskjell på.. Passer S4 nedre grill på originalfanger uten mods slik som den øvre gjør?

Bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

S4 grillen har mer spiler og mer krom. Og S4 emblemet da:) Den passer over fra S4 til A4.

Her ser du forskjellen lett på S4 og A4 fangeren, så svaret på spørsmålet ditt er nei.

audi-361-1.jpg

Cobra_Audi-A4-B5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singleframe kom først på B7.

S4 grillen er litt "sintere". :) De vertikale strekene er mye breiere og fargen er som sagt litt annerledes.

Øvre S4-grill passer rett inn. Tar maks 5 minutt å skifte!

Nedre grill passer ikke i det hele tatt, men med god tid, litt fantasi og masse godvilje så går det ann. Jeg har. :)

Bilde av S4 hentet fra http://www.dinside.no

106327.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje den kom med singelframe også ja, trodde den heter B7:well: Nok om det. På de bildene ser jeg jo glatt forskjell! Ser imidlertid ikke ut som den nedre grillen passer rett over :morph: Kan jo prøve da :tannløs: Takk for hjelp!! Kan legge ut en liten "how to"(eller "how not to") på grillskift når jeg får skaffet delene..

Edit: se der ja, enda en hjelpsom kar:thumb Tror jeg prøver å få den til å passe om jeg finner en nedre til vettug pris. Har ikke bilde av hvordan det ble seende ut på din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått bilen enda, fadern(som jeg skal kjøpe av) må få ny bil først. Til alt hell har hans nedre grill falt av i vinter, så jeg ser mitt snitt til å skifte på hans regning før jeg får bilen alacocaina. FAQ kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: se der ja, enda en hjelpsom kar:thumb Tror jeg prøver å få den til å passe om jeg finner en nedre til vettug pris. Har ikke bilde av hvordan det ble seende ut på din?

Den koster ca 1100,- hos Møller

Det jeg har gjort er å ta gitteret fra S4-grillen og moddet inn i A4-rammen.

Og det ser ca sånn ut:

Temp2022m.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den koster ca 1100,- hos Møller

Det jeg har gjort er å ta gitteret fra S4-grillen og moddet inn i A4-rammen.

Jasså...Hmm, gitteret i A4-rammen ja.. Nå tror jeg ramma har falt av sammen med grillen. Vet ikke om jeg kan pålegge mannen å kjøpe to griller for så å begynne og klippe og lime på dem og ende opp med en. Får fikse ham en vanlig grill, så fikser jeg resten etter overtakelse, Damn it!

Forresten en utrolig fin front på bilen din nå! Vurdert å lakke helt ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakk ned blir bra! Da har jeg bestilt øvre s4-grill, og fått tak i en brukt nedre org. grill.

Hvilken farge er det på grillene din? Granitt? Har bestilt granitt, men sitter og lurer på om matt sort hadde passet bedre. Bilen er jo sort.. Sikkert ikke noe pes å få solgt den om jeg vil ha sort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider