Gjest brunerune Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Ble pent det der ass. Vil ha nyere bil:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Ble bra dette, lakkere helt ned el? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hepper'n Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Jepp skal lakkere helt ned. Har liggende en annen front som skal på, som jeg kan bruke den tilpassa s4 grillen i:) Har også bakfanger liggende som skal på, slik at det blir plass til dobble eksos også. Takvinge skal også på.....:) Siter '02 Audi A4 1.9 TDI '85 Audi Coupe Quattro Member of VWACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Var faktisk inne og så på bilen din for et par dager siden. Flott bil. Jeg bestilte med chrom-ramme rundt grillen da. Var hjemme i helga og ble enig med fadern om pris og div praktiske ting. Gleder meg til ny bil nå, etter å ha kjørt yaris verso et år:zzzz: Bare synd det er 2mnd leveringstid på fars nye bil... Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Er greit å tilpasse den nedre grillen. Dremel er stikkordet! Anbefaler deg og kappe i øvrekant' date=' da den blir minst synelig:)[/quote'] Hvordan går det med festene da? Må man frese av dem også, og hvordan får man evt grillen til å sitte fast? Sica? :) Forresten, får man av den grillen uten å ta av fangeren? Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg