Symphony Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Det er ei stund siden nå, nærmere bestemt sist sommer da jeg skulle ut å stille co`en på min gode bil da jeg ramlet over denne saken på klepp. Siter 88-mod 240 PROSJEKT http://bilforumet.net/showthread.php?t=160159 86-mod 245 Tic SOLGT 99-mod V70 TDI BRUKSBIL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Niiice, gamlebilen til Vollvik :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Mhm. Som Hydrolift hadde. Bård Eker er designer for båtene og eier av Koenigsegg CalibR Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symphony Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Det var Johs Lunde som hadde denne da jeg tok bilde av den, brukte den i promotering og i forbindelse med et motorstevne, skapte en del spekulering i om han hadde kjøpt den.. Traff den et par ganger på motorveien også. Herlig sak Siter 88-mod 240 PROSJEKT http://bilforumet.net/showthread.php?t=160159 86-mod 245 Tic SOLGT 99-mod V70 TDI BRUKSBIL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r0ver2 Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Mhm. Som Hydrolift hadde. Bård Eker er designer for båtene og eier av Koenigsegg Evt. eier av Hydrolift, og deleier av Koenigsegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sodex Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Denne så jeg også i fjor sommer, også på Klepp faktisk, i retning Bore :) Synd jeg ikke kjørte bak den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Evt. eier av Hydrolift, og deleier av Koenigsegg. Snille folk. Var der en tur i høst med en kammerat. Hadde vært ute å sett på en Skyline R34 GT og prøvekjørt. Etterpå kjørte vi forbi å se de sto der inne. Måtte bare ned en tur å titte. Vi fikk prøvesitte og ta en nærmere titt på både CCR og CCX :) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Denne bilen står vel ute his Johs Lunde på forus? Har iallefall sett den et par ganger det ute mens jeg var innom. De åpna opp bilen, panser dører osv.. og viste frem bilen :P Jeg og en gjeng polske arbeidere var i ekstase :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg