MazGTR Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Heisann har en -71 142på gang og en B23AT stående i garasjen, veit at dette er gjort før men ikke hvordan man gjør det. Det jeg lurer på er hvilken bunnpanne og eventuelt oljepumpe man bruker hvis den må rettstilles. Motorfester? Går M46 eller M45 i tunnelen uten problem? Mellomaksel? Er det plass til original eksosmanifold m turbo? Takker for eventuelle svar Siter -92 Mazda 323 GT-R -83 BMW 523i x84 Volvo 244 TIC (R.I.P) x86 Volvo 245 2,5 x78 Ford Escort Rs2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Heisann har en -71 142på gang og en B23AT stående i garasjen, veit at dette er gjort før men ikke hvordan man gjør det.Det jeg lurer på er hvilken bunnpanne og eventuelt oljepumpe man bruker hvis den må rettstilles. Motorfester? Går M46 eller M45 i tunnelen uten problem? Mellomaksel? Er det plass til original eksosmanifold m turbo? Takker for eventuelle svar Du må sveise om bunnpanna di evt. lage til en blanding mellom b20\b21,b23,b230. Du må bruke b20 olje pumpe. Gir kassene går ikke nedi i og med at du har "langstang tunnelen" nå, men du kan ta i fra en 140 nyere en 72 mod. eller ta i fra 240 eller evt. sveise en selv! Usikker på om det er plass til org. turbo manifold! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
142 preformance Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Heisann har en -71 142på gang og en B23AT stående i garasjen, veit at dette er gjort før men ikke hvordan man gjør det.Det jeg lurer på er hvilken bunnpanne og eventuelt oljepumpe man bruker hvis den må rettstilles. Motorfester? Går M46 eller M45 i tunnelen uten problem? Mellomaksel? Er det plass til original eksosmanifold m turbo? Takker for eventuelle svar skal du rettstille den kan du bruke B20 bunnpanne å oljepumpe. å du kan bruke M40 kasse skal du ha M45 el M46 må du ha annet clutch hus.men ved å rettstille motoren går gasseren i bremse kraftforsterkeren å det er plass til eksos manifoilen men ikke turbo`n.. motor fester kan du jo lage selv. Siter "Old Volvo`s never die`s, they only go faster" Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++ Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 skal du rettstille den kan du bruke B20 bunnpanne å oljepumpe. å du kan bruke M40 kasse skal du ha M45 el M46 må du ha annet clutch hus.men ved å rettstille motoren går gasseren i bremse kraftforsterkeren å det er plass til eksos manifoilen men ikke turbo`n.. motor fester kan du jo lage selv. Han skule skifte til anna kasse sa han... Men det klurtsh huset du prater på satt i 76-78mod 200 med b20 å m46? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
142 preformance Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Han skule skifte til anna kasse sa han... Men det klurtsh huset du prater på satt i 76-78mod 200 med b20 å m46? ja men sa hvordan det kunne gjøres da. det clutch huset sitter i 75 mod 240 med B20 ps: vanskelig å få tak i Siter "Old Volvo`s never die`s, they only go faster" Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++ Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Det satt også i 242 l i 76 men kun i den i 76. ken (har nemlig en) Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.