Gå til innhold

Senkeskåler

Ranger emnet

mordi87

Anbefalte innlegg

eg har eit par ligganes. skal senke mellom 10-15mm. tenkte eg skulle bruka det på min bil men passer ikkje på justerbart.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alltid senkeskåler senker så mye de skal, om noe.. Det heter forresten lowering caps. Og som en sidenote, jeg ville aldri kjøpt noe slikt på eBay.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alltid senkeskåler senker så mye de skal, om noe.. Det heter forresten lowering caps. Og som en sidenote, jeg ville aldri kjøpt noe slikt på eBay.

hvorfor ikke kjøpe på ebay?

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke kjøpe på ebay?

Fordi det er skremmende mye dårlig ute og slenger. Jeg har lest at JOM kittet ikke senker noe mye i det hele tatt, men jeg tror Bonrath skal gå for å være greie.

Som eksempel på hvorfor eBay ikke alltid er tingen, på eBay får du ikke i hovedsak KW, FormelK og H&R coilovers, men de beryktede eBay coiloverne. Pengene du bruker på dem hadde hatt det bedre hos Røde Kors, for å si det slik. Her er de forferdelige eBay-greiene.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider