skarpH Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Noen som vet fargen på de originale høytalerene fremme på en golf 2? skal koble de til cd spilleren, det er noen røde, blå, brun og noen som ikke er koblet til noe. og så vil jeg ha sigarettenner i bilen igjen, han jeg kjøpte den av hadde ettermontert en men det er ikke koblet strøm til den. Det er liksom sigarettenneren, så fra den er det to ledninger ser jeg en rød og en brun. Den brune (jordingen) er koblet inn sammen med en svart ledning til cd-spilleren. og den røde er ikke koblet til noe, hvor skal den røde kobles? det er en tynn ledning.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarpH Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 jeg åpnet dekslene der fremme nå og så det var en brun og en rød til hver av dem. Men bak cd-spilleren ser jeg kun 1 rød, 1 blå og 2 brune. De har jo vært koblet til før så på den ene røde og den ene brune var det sånn hette på tuppen, sånn tunnel slik at de er blitt koblet til noe før. Men når jeg napper i høytalerledningene så skjer det ingenting med dem, ser ut som om de ledningene som er bak cd'spilleren går nedover til der tenningen sitter tror jeg =/ Jeg har ikke peiling, tror jeg får ha det slik som det er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Olsen Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Legg opp nye ledninger, så er du kvitt problemet :) Koster 10 kroner, og det er gjort på 10 minutter. Siter Selger 2001 Allroad 95 97 00 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarpH Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 hmm, en meget god ide! takk =) må jeg ha like ledninger som nå? de er jo 20 år gamle, kan jeg ta slike som jeg har på suben, sånne besj blanke greier? høytalerledninger som det heter i butikken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Olsen Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Spørs jo hvilke krav du setter det, men det beste og enkle er vanlige høyttalerkabler ja:) Siter Selger 2001 Allroad 95 97 00 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 O.T: Hvor store er høytallerne på dashen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Mine var svarte, og røde orginalt.. Satt koblet til kasettspilleren med noen plugger, men klippet de av og satte på kabelsko, og festet de til iso-kontakten. Men, alle GolfII har vel ikke samme standard stereo? Ble alle levert med Blaupunkt? Kentiver: Tror det er 3,5" , eller veit :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 oki=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Jeg mener du kunne kjøpe en oppgradering av anlegg orginalt, som hadde Infinity høytalere... HAr hverfall vært borti foskjellig type høytalere i helt orginale golfer :) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackivar Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 skal du få strøm på sigaretenner`n så bare ta svart til joring ( helst ikke på spiler) åsså kan du ta den røde til spiller funker fint.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Men, alle GolfII har vel ikke samme standard stereo? Ble alle levert med Blaupunkt? Kentiver: Tror det er 3,5" , eller veit :P Min hadde 3,5" pioneer høyttalere:) Går fint å bruke 4" høyttalere hvis man skjærer litt:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackivar Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 alt passer så leng man tilpasser det;) tia går ikke fort:P netopp mista lappen å mista den for 27mnd! lønner seg ikke å kjøre 128 i 60sone:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 alt passer så leng man tilpasser det;) tia går ikke fort:P netopp mista lappen å mista den for 27mnd! lønner seg ikke å kjøre 128 i 60sone:P hehe:) lenge siden jeg har oppdatert den nå:) Nå er det bare 2,5mnd igjen:) Men jeg hadde bare 150 i 90-sone:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarpH Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Heihei, nå har jeg strekt nye ledninger etter en del stress og fått lyd framme :) Men er jo 22 år gamle sprengte høytalere så skulle hatt nye, var borte på clas ohlson og så på noen 4" men han butikkmannen sa de ikke passte, er det 3.5" som er originalt? hvor selger de det? Tenkte bare å kjøpe noen 4" da, gjør vel ikke så veldig mye om de ikke går helt nedi, får da lyd uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackivar Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 hehe:) lenge siden jeg har oppdatert den nå:)Nå er det bare 2,5mnd igjen:) Men jeg hadde bare 150 i 90-sone:) hehe:) det e bra det:) men tiden går fort;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg