richars_87 Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Mine var svarte, og røde orginalt.. Satt koblet til kasettspilleren med noen plugger, men klippet de av og satte på kabelsko, og festet de til iso-kontakten. Men, alle GolfII har vel ikke samme standard stereo? Ble alle levert med Blaupunkt? Kentiver: Tror det er 3,5" , eller veit :P jeg hadde Blaupunkt i men så trur de flerste har det. hehe Siter http://www.bilforumet.no/golf-ii/221916-har-jeg-endelig-vendt.html#post2473931 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richars_87 Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Heihei, nå har jeg strekt nye ledninger etter en del stress og fått lyd framme :) Men er jo 22 år gamle sprengte høytalere så skulle hatt nye, var borte på clas ohlson og så på noen 4" men han butikkmannen sa de ikke passte, er det 3.5" som er originalt? hvor selger de det? Tenkte bare å kjøpe noen 4" da, gjør vel ikke så veldig mye om de ikke går helt nedi, får da lyd uansett. du kan jo kjære ut noen cm hehe det skal jeg. jeg skal ha 4" høytalere fremme:) Siter http://www.bilforumet.no/golf-ii/221916-har-jeg-endelig-vendt.html#post2473931 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 har 4,5" høytallere jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarpH Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 fant noen på bilradiospesialisten, spesialtilpasset gamle vw =) 3" rocford fosgate 490 kr, vurderer dem =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Er vel 3,5" i dashen og 5,25" i originale dørlommene. Får klemt inn en 4" i dashen og 6,5" i dørene. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg