Hansy Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 I dag da jeg vandret meg en tur gjennom storgaten,så ser jeg nedover gjennom torget,helt nede ved Havnegata(Darklight/taxyplassene)så står det en stor lukseriøs kabriolet. Hele bilen minnet meg om en Bentley,firkantig,og ganske så runde baklykter. Fargen var lyseblå,noe alla denne: (http://arabam.milliyet.com.tr/fuar/2005/frankfurt/bentley_azure.jpg Vanvittig bil,og meget spesielt i Tromsø. På tur hjem fra Tromsø (E6 mellom Laksvatten og nordkjosbotn) så legger jeg merke til en hvit og tøff bil,nye Audi A3,med styling,i hvit?Kan dette være en S3?Lignet veldig iallefall.Trodde ikke denne hadde kommet ut til salgs enda,men mye tyder på det. Slik en: Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 æ har også sett den S3'n, jævla rå. Så ut som ungdommen som kjørte den va jævlig klar over at den va kul også :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 S3 har vært ute på markedet lenge den.. Svein Svendsen kjøreskole her i bærum har hatt denne bilen en stund allerede Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Vel, jeg tok meg en tur på Best i dag og selvfølgelig sto denne bilen å sugde i seg litt ekte kvaløya-kultur. Fikk ikke mye oppmerksomhet egentlig, kvaløyafolk har sett mye rart tidligere, men jeg fikk tatt 2 kjappe bilder. 2 engelsktalende herrer som var på tur, fylte bens for en tusenlapp, hehe. Bilen var en skitten Bentley Azure. Bilen er utstyrt med en 6,75L V8 Twinturbo på 450hk (ikke at performance er hovedsatsingen til Bentley akkurat). Men greit nok til å ta ei forbikjøring på E6. Den klarer å dra det 3065kg tunge karosseriet fra 0 til 100kmt på 5.9sek som er rimelig bra til å være en bil med 6,8kg pr hk. Bilen var som jeg antok utenlandsk og koster vel godt over 2 mill i norge (jeg gjetter) men kostet vel to halvpaller snickers og en kald solo hvor dem kom fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 For dem som ser ekstra godt etter må dere merke dere hvor ekstremt brae vindusviskere bilen har, tror en god del av verdien av bilen ligger i dette leddet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NickyDick Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Denne var også innom Shell'n ved E6 på Steinkjer på tirsdag elr onsdag. Meget lekker...:) Siter Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Gutta i bentlyen stod i skippergata idag, med taket nede, og nødblinken på....... Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Spottet en Hvit Audi A3 Sportback S-line med deler av venstre frontfanger knust. ZH 19... på parkeringsplassen bak Driv. Det er ikke den du har sett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Møtte Bentleyen på nyeveien ved Seljelvnes på fredags ettermiddag. Den lå rett bak en trailer, med caben nede. Var våte veier, så jeg regner med di fikk seg en ok dusj. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Spottet en Hvit Audi A3 Sportback S-line med deler av venstre frontfanger knust. ZH 19... på parkeringsplassen bak Driv. Det er ikke den du har sett? Det skal du ikke se bort i fra,er vel neppe så mange hvite A3er her i byen.. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 noe mafia holåy eller noe i tromsø:P:P hehe men høres ut som noe idioter som kjøre me take nede bak en trailer Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Det skal du ikke se bort i fra,er vel neppe så mange hvite A3er her i byen.. snakker vi om den som har svart tak ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 den bentley'en var her på mo for ikke så lenge siden http://home2.monet.no/~gatebil/forum/viewtopic.php?t=302 Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Gidd å ta opp kæbbn lzm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg