Gå til innhold

Bentley Azure(?) i Tromsø

Ranger emnet

Hansy

Anbefalte innlegg

I dag da jeg vandret meg en tur gjennom storgaten,så ser jeg nedover gjennom torget,helt nede ved Havnegata(Darklight/taxyplassene)så står det en stor lukseriøs kabriolet. Hele bilen minnet meg om en Bentley,firkantig,og ganske så runde baklykter.

Fargen var lyseblå,noe alla denne: (http://arabam.milliyet.com.tr/fuar/2005/frankfurt/bentley_azure.jpg

Vanvittig bil,og meget spesielt i Tromsø.

På tur hjem fra Tromsø (E6 mellom Laksvatten og nordkjosbotn) så legger jeg merke til en hvit og tøff bil,nye Audi A3,med styling,i hvit?Kan dette være en S3?Lignet veldig iallefall.Trodde ikke denne hadde kommet ut til salgs enda,men mye tyder på det.

Slik en:

_Audi-S3-1-lg.jpg

Audi-S3-2-lg.jpg

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg tok meg en tur på Best i dag og selvfølgelig sto denne bilen å sugde i seg litt ekte kvaløya-kultur. Fikk ikke mye oppmerksomhet egentlig, kvaløyafolk har sett mye rart tidligere, men jeg fikk tatt 2 kjappe bilder. 2 engelsktalende herrer som var på tur, fylte bens for en tusenlapp, hehe.

Bilen var en skitten Bentley Azure.

Bilen er utstyrt med en 6,75L V8 Twinturbo på 450hk (ikke at performance er hovedsatsingen til Bentley akkurat). Men greit nok til å ta ei forbikjøring på E6. Den klarer å dra det 3065kg tunge karosseriet fra 0 til 100kmt på 5.9sek som er rimelig bra til å være en bil med 6,8kg pr hk.

Bilen var som jeg antok utenlandsk og koster vel godt over 2 mill i norge (jeg gjetter) men kostet vel to halvpaller snickers og en kald solo hvor dem kom fra.

BENTLEY1.jpg

BENTLEY.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet en Hvit Audi A3 Sportback S-line med deler av venstre frontfanger knust. ZH 19... på parkeringsplassen bak Driv. Det er ikke den du har sett?

Det skal du ikke se bort i fra,er vel neppe så mange hvite A3er her i byen..

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider