M-Turbo Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Hei, er det noen såm har, eller vet av hvor jeg kan finne et koplingsskjema til bmw535i e34 (m30) ?????? :P Siter It takes one ball in golf and football, It takes to balls to drive a bmw! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polyfibe Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 spørs på hva du skal ha skjema av, hvilken kobling. ;);D;Ppp Siter 89 Bmw E34 M50 /// Silverdustmetallic Vw Passat Highline 1,9TDI x 94 Bmw E34 525TDS x 02 Audi A6 1,8T St. x 89 Bmw E34 520i M20/B20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Turbo Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 over hjærnen, skal kople på annen motor styring, har vært fint om jeg bare har vist hvilke ledninger såm går inn på hjærnen så har jeg bare kunnet flytte åver :P Siter It takes one ball in golf and football, It takes to balls to drive a bmw! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knekt Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 du kan jo se om du finner det du trenger her: http://shark.armchair.mb.ca/~dave/BMW/index.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg