Gå til innhold

Hvordan bygge om vanlig A-forgasser til AT Trykkforgasser?

Ranger emnet


Gjest PsychoSigV

Anbefalte innlegg

Gjest PsychoSigV

Hei!

 

En del karer har fortalt meg at jeg kan bygge om min gulkork forgasser om til trykkforgasser, ved å bytte nål\stempel\dyse osv. Hvordan og Hvor får jeg tak i delene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du turbo så har jeg en 13c snart? :D

 

Har du flere specs på 13c`n? hvor stor er den i forhold til t0304? hvordan flens osv.. Min turbo tok kvelden her om dagen...

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

 

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T3 turbo er orginalt på de kittene, samme som B21ET,B23ET og B230ET, men en hybrid T3/T4 er lite vits ja.

 

kremt.. t3 er orginal ja.. men 13c passer rettpå manifoilen.. dessuten spooler 13c raskere enn std t3..

t3 på b21et og b23et er IKKE lik som B230et.. det er garrett t0313 med ar63 eksos på de gammle motorene og ar 48 på nye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår