larrizz Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Her er en av de nyest, en ganske kjapp, men dritfet einser. Satset på et fett Eurostil, med GTI front og GTI catkiller. Orig: Euro-looker: Kommer muligens med en update hvis det var noe dere pirket på. Cheers! Polardego/DAV version: Inspiration: DGS2: Siter Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Breiere felger. Og at felgene skal fylle ut hjulhuset mer bak. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrizz Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Breiere felger. Og at felgene skal fylle ut hjulhuset mer bak. TakkTakk, skall fikse det, det er faktisk noe jeg og mislikte! Siter Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Også er jeg ikke helt sikker på om jeg liker røde tåkelys. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrizz Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Også er jeg ikke helt sikker på om jeg liker røde tåkelys. Tåkelys? mener du de på støtfangeren? Hvis du mener det, så er det blinklysa. Og den er standard GTI! :hailvw:hailvw Siter Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrizz Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Ferdig! Siter Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Hvordan kommer du inn? Sveisa igjen sidedør? Bra gjort! Prøv å tone rutene med samme farge som lykter! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Hvordan kommer du inn? Sveisa igjen sidedør? Bra gjort! Prøv å tone rutene med samme farge som lykter! er da tydelig sprekk rundt dørene :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 er da tydelig sprekk rundt dørene :) Nei.. er tydelig sprekk rundt skjermen... men samma hvordan man skal komme seg inn vel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Nei.. er tydelig sprekk rundt skjermen... men samma hvordan man skal komme seg inn vel... er da sprekk bakkant døra å Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 er da sprekk bakkant døra å Så det nå! Etter å ha glana litt på forstørrelsen! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Så det nå! Etter å ha glana litt på forstørrelsen! hehe! så det ikke jeg heller før jeg forstørra den :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg