Gå til innhold

Når har folk planer om å legge om til sommerdekk?

Ranger emnet

Doser_86

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Naboen har lagt om ser jeg. Ingen problem å kjøre med sommerdekk her nå, så får vel legge om en dag jeg og.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvertfall at i Fredrikstad lukter det som vår og føles som vår. Men vet aldri om det brått kommer noe snø igjen.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte faktisk jeg skulle vente til etter påska.. Veit aldri når nøen laver ned. Og plutselig finner jeg på å dra til fjells og da er det best med vintersko.

Men så skal det sies at jeg har nesten helt like felger på både sommer og vinter (15" på kadetten) jeg har ingen utseende-grunn til å legge om.

Men endel her i Oslo som har fått på sommersko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok til at jeg legger om til lørdag ja! Synes ikke bilen ser ut med de stålfelgene som er på nå. hehe

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider