Gå til innhold

Max Power #22

Ranger emnet

espsko

Anbefalte innlegg

Ooooog (trommevirvel) da var det desidert beste Max Power-nummeret så langt endelig i hyllene, nemlig #22, April 2007!

Same procedure as last year, James: Tilbakemeldinger, råd, tips og generelle kommentarer om dette nummeret eller bladet generelt premieres plutselig og uten forvarsel!

CLEAN KOKOS: Den er clean og hvit som kokos. VW kunne ikke gjort det bedre selv - belgiske Nicos Golf IV beviser én gang for alle at less is more!

bwgolf.jpg

EKSTREM FORVANDLING: Mer plastikk enn Michael Jackson og Pamela til sammen, men det er ihvertfall umulig å ikke mene noe om Eye Candy Racings Peugeot...

mp22041a3.jpg

ELI HAGEN?!? Hvorfor vi har plassert Eli Hagen her er det faktisk litt vanskelig å svare på. Og hun har visst faenmeg klart å snike seg inn i bladet på et eller annet vis også?!?

elihagen.jpg

KRÆSJ: FRA A TIL Å... - Smadra biler, blod og brukne bein, vi tar en nærmere kikk på ulykker.

mp1217briscoe.jpg

SLAPP AV, JOBBEN BETALER! - Hvem sa at firmabiler må være kjedelige? Denne har 780 hester under karbonpanseret, og ble betalt av jobben...

is300_260.jpg

HVORDAN FUNKER... mellomtoner og subwoofere? Vi tar en kikk på innsiden og forklarer hvordan ting henger sammen!

1.jpg

OG HVA FAEN ER DETTE?!? - Et corny bilde av Espen? Vel, det er nemlig fordi vi viser deg hvordan du monterer solfilm selv, slik proffene gjør det!

mp2217a3a5.jpg

ER GRESSET GRØNNERE? - Denne har du sett før, da var den oransje. Så ble den ribbet til beinet, og bygget opp fra grunnen igjen. Men, var det egentlig verdt det...?

mp22210a3.jpg

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mye bra i bladet denne mnd, men ble rimlig hissig da jeg satt og leste om lexus firma bilen! I bladet mitt er ihvertfall artikkelen ødelagt! Første siden, med det store bildet starter fint om bilen, så blar jeg om for å lese resten, og da starter akkurat den samme artikkelen på nytt?! Og leser da til slutten av den, og blar om for å lese siste del av det, men det er ikke mer?! Artikkelen slutter midt i en setning uten noen logikk i det hele tatt?! Ble mildt sagt frustrert da!

- Nissan 200sx s14a

x Opel Astra 1.8l

x Crysler Neon 2.0l

http://www.auto-supply.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reportasjen på Nico Becus Bolf har dere kjøpt av Performance VW, eller? Utifra bildet regner jeg iallfall med at dere har kjøpt bildene som var i 08/06, og da sikkert også oversatt artikkelen? For min del kunne dere heller kjøpt storyen på Pete McGinleys IV, et par hakk tøffere etter min mening..

Men det løfta iallfall bladet fra 306-standarden, virker det som.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mye bra i bladet denne mnd, men ble rimlig hissig da jeg satt og leste om lexus firma bilen! I bladet mitt er ihvertfall artikkelen ødelagt! Første siden, med det store bildet starter fint om bilen, så blar jeg om for å lese resten, og da starter akkurat den samme artikkelen på nytt?! Og leser da til slutten av den, og blar om for å lese siste del av det, men det er ikke mer?! Artikkelen slutter midt i en setning uten noen logikk i det hele tatt?! Ble mildt sagt frustrert da!

Ørliten feil der, ja... Hele artikkelen finner du her :)

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del kunne dere heller kjøpt storyen på Pete McGinleys IV, et par hakk tøffere etter min mening..

Men det løfta iallfall bladet fra 306-standarden, virker det som.

Nå ble det Nicos Golf, så får vi se hvilke andre biler som dukker opp etterhvert ;)

ES

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider