VEPSEN Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 Fan så kjiipt når sånnt skjer! Savna å se der i aksjon der! Men fikk stillt min USA hunger når jeg fikk se Trans-Am`en i aksjon da.....:D Råeste på gatebil detta året etter min mening. Den radiatoren likner mye på min.... er det en Griffin alu race?? Driver å tilpasser fronten min for å få plass til beistet nå, må kappe og lage litt både her å der:) Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 ja synd vi ikke fikk sett godbilen era, føler med deg... vepsen: takk enda en gang for sveising.. fikk borra hulla og prøvemontert setet, og det blir bra tror jeg, må bare shine understellet litt nå, så det ser bra ut.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 Bare hyggelig å sveise litt h.f! Er bare jo gøy å konstruere/lage litt! Bra at det passa da, ellers måtte vi jo bare tatt en tur til på Bertel da:)!! Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 Originally posted by Era men skulle ikke vi ta en guttetur til USA på ferie og shoppe litt sån som damene gjør vettu :D :D :D Shoppe litt radiator, reimhjul, 6 trinnskasse, drivaksler, diff brems, topper, rullekam, råder, stempel og litt sån div små stæsj :D :D :D Era wtf? wtf? wtf? damndamn yummy jerkoff uhhh..... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 Originally posted by Era Nei seriøst skal vi ta og sjekke om vi kan få samla ei bestilling med det vi må ha for og få ting i gang igjen? Era Blir vel pent nødt til det. Trenger jo alt til bakakselen, i første omgang. Så rulle-ting-tang, og 12"-13" bremser. jerkoff Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 Originally posted by VEPSEN Fan så kjiipt når sånnt skjer! Savna å se der i aksjon der! Men fikk stillt min USA hunger når jeg fikk se Trans-Am`en i aksjon da.....:D Råeste på gatebil detta året etter min mening...... Godt å høre :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 Originally posted by VEPSEN Fan så kjiipt når sånnt skjer! Savna å se der i aksjon der! Men fikk stillt min USA hunger når jeg fikk se Trans-Am`en i aksjon da.....:D Råeste på gatebil detta året etter min mening. Den radiatoren likner mye på min.... er det en Griffin alu race?? Driver å tilpasser fronten min for å få plass til beistet nå, må kappe og lage litt både her å der:) Ja det kan du trygt si det er. Skulle verdt der på Tirsdags og Onsdags kvelden da serru kjørte som besatt i 4 timer begge kveldene :D :D :D Ja den gikk no j...li bra mener og ha lest at den hadde rundt 600cui eller er det 500??? Men den nos alle snakker om han brukte er bare tull. Jeg sto på langsiden og der brukteikk han nos han ga bare fult når dekka endelig festa. Lukta av nos kjenner jeg gjodt igjen og det lukta ikke. En annen ting er ingen som vet hvor myenos sliter på motoren bruker det hver runde på bane. Og så vidt meg bekjent har den bilen gått lang løp i USA. Råest ja uten tvil. Ja det er Griffin alu race radiator funka knall bra null mer ekjøle problemer. Mailer med de nå for og se hva jeg kan få til :D Tips er pass på at det blir tett rundt radiatoren så lufta som skal gjenom ikke stikker av. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 Originally posted by Ratata wtf? wtf? wtf? damndamn yummy jerkoff uhhh..... Så du er med ja. Når drar vi :D Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juli 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 Uff, Era.. Så og hørtes ikke bra ut d derr.. Men kan det stemme at jeg så deg og den lille brune i Porsgrunn på fredag? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 Originally posted by Air 63 Uff, Era.. Så og hørtes ikke bra ut d derr.. Men kan det stemme at jeg så deg og den lille brune i Porsgrunn på fredag? Er ikke bar jobber med og fikse det men tar nok litt tid. Nei da rasa radiatoren på vei ut av Oslo så det var nok ikke meg. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 Originally posted by Era Så du er med ja. Når drar vi :D Era Hmmm...... Det får vel bli em sånn jule-shopping det da? :) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2002 Originally posted by Ratata Hmmm...... Det får vel bli em sånn jule-shopping det da? :) Ække det litt seint a??? Trenger deler NÅ jeg :D Skal sjekke litt om Epoxy i dag. Men joa Jule shopping går det også :D Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yellow Skrevet Juli 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2002 Åssen bil er det du har egentlig???? Når det gjelder den Trans Am-en, er ikke den bygd for noe ala "one lap of America"? Eller den silver-greia i Nevada? Siter "Ting tar tid, lang tid...." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2002 Originally posted by Yellow Åssen bil er det du har egentlig???? Når det gjelder den Trans Am-en, er ikke den bygd for noe ala "one lap of America"? Eller den silver-greia i Nevada? Har en Chevrolet Vega og en Alfa Romeo berlina 2000 Jo stemmer det er bytgget for 300km/t ++ og den silver greia ja. Vet ikke om han har vært der eller skal det husker jeg ikke. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Juli 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 Heisann Tetta radiatoren i corollan med noko stålmassegreier eg klinte på. Hullet var 4-5mm, det vart potte tett. Det er jo verdt eitt forsøk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg