960T6 Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 temaet har vel vært oppe før, men klarte ikke å finne noe om det via søk heller.. hva er (hvis det er) forskjellen på panserhengslene på 960 vs 760? 760 ble vel levert med langpanser fra 88 om jeg ikke tar feil.og er a-stolpe og frontruta også lik tro? er på utkikk etter en donorbil og tenkte at en 760 kanskje ville være litt lettere å få tak i..:uhhmmwhat?: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 760 `88 mod eller nyere har det rette utgangspunktet for ombygging til 960 `95 utseende. Det som skiller dem er motorvarianter og utstyr på bilen. Samme skall, panserhengsler osv... Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 oki :) da ble mulighetene plutselig litt større. takk,takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenaa Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Har et karosseri med a-stolper og hel torpedovegg, frontrute,hengsler og fester til disse, og det meste du trenger til ombygging. Har ikke selveste fronten. Men her er det masse deler som er "kjekt" å ha til evt ombygging. Har også panser. Dette er en 964 95 Selges på rot billig. Befinner seg i Kongsberg Mvh Morten Siter - Volvo V40 - Volvo 142 - Volvo V40 T4 - VW Touran 2005 TDI ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 åh, har du den enda? eller er det en annen bil? panser har jeg forresten. men jeg reserverer gjerne denne hvis du ikke krever altfor mye for den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenaa Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 åh, har du den enda? eller er det en annen bil? panser har jeg forresten. men jeg reserverer gjerne denne hvis du ikke krever altfor mye for den.. PM sendt Siter - Volvo V40 - Volvo 142 - Volvo V40 T4 - VW Touran 2005 TDI ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Kappa nylig opp et svensk 960 karroseri i biter jeg for å bli kvitt det..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 grrr....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg