Gå til innhold

Nye bilfoumet

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Æ bli KVALM av å vær inne på Bilforumet nu.

Takk og pris at æ e blitt medlem av VACN, så æ har et anna forum

å se på. Ser jo ut som ei jævla fjortiss-side.

Kan ikke se for mæ at folk bi å bruk d hær!

Bilforumet-crew - dåkker har gjort en STOR tabbe.

Change it back!!!

Raymond

89' Audi CTQ

83' GTi (2 stk)

96' GSX-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Change it back!!!

Huffda. Beklager at det nye designet gjør det fysisk uvel! Det er trist å høre...

Dessverre vet jeg ikke hva som er typiske trekk for en fjortiss-side, så spesifiser gjerne hva som gjør deg syk, slik at vi endre på disse elementene. Vi ønsker jo ikke at brukerene våre skal få helseproblemer som følge av det nye designet!

Heldigvis er det imidlertid en tråd med mange flere svar der de fleste liker det nye designet. Så kanskje ikke tabben er så stor allikevel...?

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda. Beklager at det nye designet gjør det fysisk uvel! Det er trist å høre...

Dessverre vet jeg ikke hva som er typiske trekk for en fjortiss-side, så spesifiser gjerne hva som gjør deg syk, slik at vi endre på disse elementene. Vi ønsker jo ikke at brukerene våre skal få helseproblemer som følge av det nye designet!

Heldigvis er det imidlertid en tråd med mange flere svar der de fleste liker det nye designet. Så kanskje ikke tabben er så stor allikevel...?

Eneste RS2-GTi gjør på forumet nå er å klage :hvaskjera Skikkelig surpomp er'n :)

2011 Lancer Sportback

1986 BMW 325 Coupe

http://www.mitsubishi-klubben.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Change it back!!!

Faen så utakknemlig du skulle være?

Prøv å lag ditt eget forum da kompis, så skal vi se hvor bra det blir.

:thanks

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd VACN får inn dialektskrivende folk som ikke kan begrunne sine påstander og meninger.

Husk trådstarter, det er ikke designet eller utseende som gjør et forum til et fjortissforum, langt mer brukerne ;)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare liker det ikke! Og ingenting dere sier vil få meg til å endre mening. Designet .. fargene ... knappene ...

Forum bør være funksjonellt!

Vi har ikke endret noe på funksjonaliteten... :shake

Og på selve forumet er det som sagt bare litt lysere farger og norske knapper. Men men, når du ikke klarer å sette fingeren på en eneste ting så kan jeg ikke annet enn å gi blanke i meningene dine. Hadde det ikke vært for at du lager så mye leven for ingenting så hadde jeg ikke giddet å svare en gang ;)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider