RS2-GTi Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Æ bli KVALM av å vær inne på Bilforumet nu. Takk og pris at æ e blitt medlem av VACN, så æ har et anna forum å se på. Ser jo ut som ei jævla fjortiss-side. Kan ikke se for mæ at folk bi å bruk d hær! Bilforumet-crew - dåkker har gjort en STOR tabbe. Change it back!!! Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Hadetbra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Lykke til med livet sier jeg bare. Også heter det Bilforumet, og ikke Bilfoumet. Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Æ bli KVALM av å vær inne på Bilforumet nu.Takk og pris at æ e blitt medlem av VACN, så æ har et anna forum å se på. Ser jo ut som ei jævla fjortiss-side. Kan ikke se for mæ at folk bi å bruk d hær! Bilforumet-crew - dåkker har gjort en STOR tabbe. Change it back!!! Huffda. Beklager at det nye designet gjør det fysisk uvel! Det er trist å høre... Dessverre vet jeg ikke hva som er typiske trekk for en fjortiss-side, så spesifiser gjerne hva som gjør deg syk, slik at vi endre på disse elementene. Vi ønsker jo ikke at brukerene våre skal få helseproblemer som følge av det nye designet! Heldigvis er det imidlertid en tråd med mange flere svar der de fleste liker det nye designet. Så kanskje ikke tabben er så stor allikevel...? Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Huffda. Beklager at det nye designet gjør det fysisk uvel! Det er trist å høre... Dessverre vet jeg ikke hva som er typiske trekk for en fjortiss-side, så spesifiser gjerne hva som gjør deg syk, slik at vi endre på disse elementene. Vi ønsker jo ikke at brukerene våre skal få helseproblemer som følge av det nye designet! Heldigvis er det imidlertid en tråd med mange flere svar der de fleste liker det nye designet. Så kanskje ikke tabben er så stor allikevel...? Eneste RS2-GTi gjør på forumet nå er å klage :hvaskjera Skikkelig surpomp er'n :) Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Æ bli KVALM av å vær inne på Bilforumet nu. Værsågod.... :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Æ bli KVALM av å vær inne på Bilforumet nu.Takk og pris at æ e blitt medlem av VACN, så æ har et anna forum å se på. Ser jo ut som ei jævla fjortiss-side. Kan ikke se for mæ at folk bi å bruk d hær! Bilforumet-crew - dåkker har gjort en STOR tabbe. Change it back!!! Faen så utakknemlig du skulle være? Prøv å lag ditt eget forum da kompis, så skal vi se hvor bra det blir. :thanks Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Er ikke RS2-GTi også en "ikke-betalende forretning"? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Synd VACN får inn dialektskrivende folk som ikke kan begrunne sine påstander og meninger. Husk trådstarter, det er ikke designet eller utseende som gjør et forum til et fjortissforum, langt mer brukerne ;) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Jeg bare liker det ikke! Og ingenting dere sier vil få meg til å endre mening. Designet .. fargene ... knappene ... Forum bør være funksjonellt! Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Jeg bare liker det ikke! Og ingenting dere sier vil få meg til å endre mening. Designet .. fargene ... knappene ... Forum bør være funksjonellt! Vi har ikke endret noe på funksjonaliteten... :shake Og på selve forumet er det som sagt bare litt lysere farger og norske knapper. Men men, når du ikke klarer å sette fingeren på en eneste ting så kan jeg ikke annet enn å gi blanke i meningene dine. Hadde det ikke vært for at du lager så mye leven for ingenting så hadde jeg ikke giddet å svare en gang ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Det var da fælt da.. Forandring fryder, sier bare jeg... :) Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Jeg bare liker det ikke! Og ingenting dere sier vil få meg til å endre mening. Designet .. fargene ... knappene ... Forum bør være funksjonellt! Er du her enda? Trodde du hata å være på Bilforumet? Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg