Gå til innhold

Kjørecomputeren i E36

Ranger emnet

efjeldse

Anbefalte innlegg

Hei

var vanskelig å få svar på andre plasser, så da må jeg prøve her :P

Var ute å kjørte idag, og etter ca 30-45 minutter med motor igang, begynte kjørecomputeren å varsle om noe.. "ding, ding, ding, ding".. varierte hvor lenge den holdt på, og hvor lange pauser den tok.

Var borti dette før en gang, da var temperaturen rundt 3 grader, så jeg tenkte at det var derfor, men idag var det 8 grader.

Ingen melding kom opp i kjørecomputeren heller.

Kjørte en tur til, da var det 12.5 grader, og den maste noe jævlig..

Noen som vet hva dette er?

Nei, jeg har ikke satt på noen limit.

Nei, det var som sagt ikke 3 grader nå.

Nei, det er ikke ei dør, for det varsler den ikke tydligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut at den starter etter ca 45 minutter kjøring....

Jeg stoppa idag når den begynte, fylte på litt kjøleveske siden det var litt lite, og håpa det skulle funke.... men neida, etter ca 45 nye minutter starta det igjen.

Da stoppa jeg bilen i et par minutter, og kjørte igjen..Da kjørte jeg ikke over 45 min, så da gikk det fint.....

Noen som har en anelse? skjønner ikke helt dette jeg.

Nei, fortsatt ikke stilt inn noen limit elns (skal det ikke lyse rødt på knappen hvis jeg gjør det da?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ta batteripolene av noen minutter, så koble på igjen. Den ding-dingen hang seg opp på min forrige E36, moro å kjøre bil med den lyden =) Endte med at jeg koblet den ut for godt, under rattet. Men det hjalp hver gang at jeg resatte batteriet.

Som jeg sa, hjelper ikke å nullstille (jeg nullstillte ved å ta av batterikabel)... ikke noen minutter, men en liten stund bare.. nullstillte alt på computeren iallefall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider