Tvetern Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Får legge ut litt info og bilder av den nye bilen min. Det er en 1995 Supra TT med 6 trinns manuell som er kjøpt i Japan. Den er bygget av/i samarbeid med et firma i Japan som heter Dream Factory. Tidligere eier jobber(jobbet) hos Nismo i Japan. Bilen er "ferdig" bygd med det meste av gromme deler, men jeg kommer til å forandre på noe underveis. Blir ikke gjort så mye med den i år, men har noen planer til vinteren Dette er det jeg vet om den foreløpig(har ikke kommet enda pr. dags dato): - Greddy T88-33D singelturbo - HKS F-Con V Pro datasprut - HKS EVC boostcontroller - HKS luftfilter - HKS coilover understell - HKS tenningsforsterker - Blitz turbotimer - Veilside komplett eksosanlegg i rustfritt - Grenrør, wastegate, intercooler, bensinpumper, catchtank for bensin, bensintrykkregulator og radiator av foreløpig ukjent type. - 800cc dyser (foreløpig ukjent type) - Ogura 4-platers clutch - Kaaz 2-veis diff - Abflug panser i glassfiber - Abflug bredere forskjermer i glassfiber - Abflug frontfanger i glassfiber - Whifbitz sideskjørt og bakskjørt i glassfiber - Orginal TRD vinge - Ganador speil - Større bremser foran (foreløpig ukjent type) - TRD speedometer - Greddy metere (turbotrykk, oljetrykk, oljetemp, vanntemp, eksostemp og bensintrykk) - Recaro stoler i delskinn - Skrudd bur - Cusco tårnstag i motorrom - Batteri flyttet bak - 18" felger med Advan 048 dekk Dette er som sagt det jeg vet foreløpig. Vet vel mer når den kommer rundt 12. Mars. Ifølge han vi kjøpte den av så skal det være gjort noe med innmaten på motoren, men vi vet ikke eksakt hva enda. Den er mappet og bremset safe til 500 hk i Japan. Jeg skal levere den til Bjørnstad Bil og få den mappet og bremset maks på vanlig bensin og racefuel. Kommer til å bytte ut diverse deler og investere i diverse carbondeler etterhvert. Skal gjøre den respektabel for både bane og show, interiør-og eksteriørmessig. Kommer til å bruke 18" gateslicks og 18" gatedekk på bane, slik at jeg kan (prøve å) kjøre både fort og bredt :D For gatebruk og show så kommer jeg til å bruke 20" hjul, 9x20" foran og 10,5x20" bak :thumb Noen bilder av bilen: Bilder av felgene og dekkene for show-/gatebruk: Kommer tilbake med mere info og bilder når bilen har kommet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Sinnsykt pen Supa, likte denne veldig godt, hvilke treff blir du å se på ? Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Grattis med pen bil! Og rett opp i navnet på tråden din (brukernavn: Biltype - Prosjektnavn) slik at den ikke blir slettet . Jeg vil iallefall se mer av denne bilen :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvetern Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Takk takk :) Jeg kommer til å dra på masse forskjellige treff i år. Første blir Drift Battle License Day 14. April. Og så blir det masse småtreff på Rudskogen utover sommeren. Den blir nok å se endel på veien også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boole Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 gratis med ny bil kult med supra.... Siter min tråd http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1483143#post1483143 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147741 golf 2 1.8 1991 mod volvo 245 2,3 k 1986 vinter bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 jævelig stilig bil!:D har heeelt nytt Toyota merke til deg hvis du har lyst til å bygge ut lexus merket!:P knall:win Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Grattis med heit Supra ! Får vel kanksje klare å knipse noen bilder av den på license day :D Rå bil hvertfall! - Hege SH - Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvetern Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Takk takk :) Ja du skal ikke se bort ifra at jeg vil kjøpe det av deg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Takk takk :)Ja du skal ikke se bort ifra at jeg vil kjøpe det av deg ;) Får se om det blir noen gode bilder da :) Får håpe det hvertfall!:D Gleder meg sykt til den dagen, bare været er bra... Våt asfalt er kjiper'n! - Hege SH - Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvetern Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Ja hadde tenkt å ta første testen med den på license day ja ;) Kult om du tok noen fine bilder av den... Siktet til han som har Toyota merket når jeg sa jeg ville kjøpe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Lexus logo på en toyota? Siter e92 320dA e36 320iA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg