caferacer Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Hallo folkens jeg skal "desverre"være i oslo på sykehus et par mnd.Og lurte på i den forbindelse hvor jeg kan få raset av meg i næromerådet.Jeg har tidligere vært på hausmann og kjørt go kart.Men lurer på om det er noe annet motorrelatert å ta seg til i nærheten av tigerstaden. Takker! Siter Volvo 360(bilcross) 86mod. Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod skoda octavia 01mod. Dodge coronet 56mod. Harley xlcr 77mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 MOtorfestivalen i april ;) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 StreetMeet gardermoen 21. april! Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebel Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Shell på Strømmen er jo en evig vinner.. er nesten liv der hver eneste dag.. :jackinbox: Siter Rebel 2001 S60 2,0T (tilsalgs) 2000 V70R AWD Laserblå (soon2come) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Shell på Strømmen er jo en evig vinner.. er nesten liv der hver eneste dag.. :jackinbox: herregud... Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Det er vel endel åpne banekjøringsdager på Rudskogen ila. våren (betinger at du har egen bil og kan kjøre en times tid fra Oslo). :) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg