Gå til innhold

Skiltlys størrelse

Ranger emnet

bassmania

Anbefalte innlegg

Ved å sjekke OSRAM|error404 fant jeg ut at du skal ha pære nr 6418.

Google fortalte så at denne pæren er ca. 43,7 mm

Men ikke skyt meg hvis det er feil.

PS! Husk at du FIS'en vil gi deg feil på skiltlys om du setter i diode. :)

Edit: FIS vil IKKE gi feilmelding på skiltlys er min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt knivstikke deg litt hvis du tar feil, trenger ikke å skyte:P ehhe...

Men får vel gå ut og måle selv:P er bare litt lat!;)

Jeg gir så langt fa*n i FIS, visste ikke at den funket på skiltlysa! hehe

Mye bedre med knivstikking! :)

Problemet hvis FIS'en begynner å lage kluss er at dioden vil blinke og ikke lyse jevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg kjøpte et par. LED skiltlys på fredag, men jeg får ikke opp den skiltlys greia:P ingen skrutrekker passer lenger, siden dem er ganske slitt de skruene:P hehe...men har vært opptatt i helga, så tenkte jeg skulle prøve litt idag, men er så fyllsyk:P hehe...sier ifra når jeg får det til;)

2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT

2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hehe.. Gjort det samme.. :) men fikk bytta bak også.. ;) Noen som har montert xenon på langlysa? gjorde det for noen uker siden, og nå lyser langlys-lampa svakt hele tiden. Lyser sterkere når man slår de på, men er litt irriterende..

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 months later...
Jeg prøvde i 1 time med X-antall skrutrekkere,ingen greide å få ut skiltlysa, og jeg er en ganske lat person, så gadd ikke å prøve mer! Satte heller LEDene inni bilen, ble faktisk MYE bedre lys, og kulere!

Annbefales;)

Slå hakk i kanten på skruehodet med meisel, sett ett flatthjærn i sporet, hold hjærnet på skrå, og kakk mot sola, så kanskje det løsner. Hvis ikke, skaff deg ett veldig lite borr. borr midt i skruen, ca 2 cm inn. Gjenta med ett større borr, men ikke større enn du antar skruen er. Sett en tang over skruehodet og vri. Har du fjernet nokk av innmaten vil skruen gi etter og løsne ;)

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider