Gå til innhold

Racer konkurranse

Ranger emnet

Mark1

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Mark1

Neste konkurranse imorgen etter 20, vil være en drifte konkurranse.

Info om bane og bil kommer da, men de fleste klarer vel å tenke seg til hva dette blir :D

Men istedet for å kjøre gjennom hele bana så vil kun en svingkombinasjon bli brukt.

bilen må bli den hvite Porsche 944'n.. den er fin å legge brei.

en annen morsom bil er MR2 med og uten turbo.

syklende :-)

[x] BMW 323i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÅPER dere kan svare på dette: Hvordan STARTER jeg motoren på de dustete bilene hvor motoren ikke er startet når man starter spillet??. Har irritert meg over dette lenge, og har ikke finni no svar på racer.nl ;) Forøvrig er Nissan Silvia S14 (200sx) MEGET god å kjøre. Går greit, og er en å kontrollere og ligge bredt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, har prøvd "alt" men jeg får se om det går da ;)

Den bilen var forresten DRITT å kjøre.. syns noe er litt galt med Racer. Når det slipper, om enn å lite, bak så tar hjulene ALDRI grep igjen selvom man går av gassen med en gang og ratter. Slik er det ikke på LiveForSpeed (som er utmerket) :) Dette varierer seff fra bil til bil i racer når det er masse forskjellige folk som mekker bilene på fritiden! Tok noen 58,5sek runder, så gadd jeg ikke mere.

EDIT: det funker ikke å starte bilen når jeg bruker Thrustmaster Ferrari 360 rattet mitt. altså, det funker ikke med "s" på keyboardet DA, og heller ikke når jeg editerer config fila til rattet mitt og setter inn START og det riktige der :\ DRITTSPILL :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider