Gå til innhold

max senk`s bilder.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

SINNSYKT fett:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

yes ass. hehe.

Herregud !

Sinnsykt SINNSYKT bra dette her ! At du påstår at du ikke er så god kan du stikke langt etter. For det er du!

Bilde #1 og #5 var mine favoritter. Mulig bilde #5 var det beste. Men sykt bra! :D

Gleder meg til flere bilder ! Stå på! Talent har du masse av!

kaller det flaks vi. hehe. men tusen takk.

Fete bilder av bilen din!! går det å spørre hvor mye den er senket? og hvordan du festet skiltet i fronten? Digget bilde ved togstasjonen!

takker;) den er senket 40/20, men den har detti ned en del mere en det. skiltet er festet med karosseri skrue med klips bak;)sånne man gjerne har på innerskjermer og sånt;)

De siste bildene var helt fantastisk fete!

Jeg elsker bakgrunnen å alt :D

Kjempe bilder :D

tusen takk for det. bra og høre at noen liker det jeg driver med;)

ingen av bilene er tuklet med heller alle bildene er bare skarpet opp;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

takker;)

Worder Pål, det bildet gikk rett i hjertet mitt! Du er veldig veldig flink! UBERFET location der du tok kveldsbilder! Hvor er dette hen?

-

Devil

dette er ved det lille sandtaket ovenfor sharif`s dekksenter ligger.

takker og bukker dypt.

morro og høre at det er noen som liker bildene.

begynner endelig og bli litt fornøyd med bildene selv, da får man jo litt mere motivasjon til og ta flere bilder. har masse mere og jobbe med. men dette er jo en hobby man aldri blir ferdig utlært i. er vel sikkert derfor jeg liker den også:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider