LaSSiss Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Hadde vært morsomt med åtter ja.. lyst til og prøve det en dag.. får du en nyere type med insprut bruker det ikke så sykt mye fuel hell! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 også som hpfreak sier det er jo driiiitbillig og trimme, kontra en raublokk motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Havner vel på råholt noen turer regner jeg med med Likbilen min ;) Har familie der :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 da er det bare og skrike så jeg får kjent hvordan dette er! :D Solgte den blå eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Ja, det er ikke dyrt.. Men så kommer girkasse osv da, men det gjelder vel for begge motoralternativene. Jeg ga forresten 7 for en helt komplett ft med turbo, grenrør osv. Skal du ha en FT med 300+ hk holdbart må du også ha en annen girkasse, og getrag eller lign med adapter er dytere enn en chevy-kasse (ihvertfall automat eller munchie) Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Ja solgte den for noen uker siden. Må ha meg stæsj til camaroen. Derfor jeg gjorde det :) Men skal satse på 370 hk i likbilen men den er tyngre og. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 spinner nok fordet skal du se! :D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Ja lett. Gamle blå hadde jo 30 hk mindre og greide det lett ;) Men skal kanskje bytte motor og mer hk kommer da. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Hvordan motor lønner seg egentlig? hørt mye bra om de nyere corvette motorene med innsprut.. ettersom jeg har hørt er disse levert med ca 300 hk orginalt , men mulig mine kilder juger! :D Isåfall er det jo easy og få ut 400 f eks.. og da begynner vi og snakke! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Men ei manuell kasse hadde jo vært og foretrekke, men koster vel flesk skal ha meg åtter en dag.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 munchie-kassene er ikke så dyre, de finnes bare i 4-tr, men en 240 er så lett at det ikke er noe problem å kjøre med 3.15 i sluttutveksling og da er ikke turtallet i 100 ille Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Hvordan motor lønner seg egentlig? hørt mye bra om de nyere corvette motorene med innsprut.. ettersom jeg har hørt er disse levert med ca 300 hk orginalt , men mulig mine kilder juger! :D Isåfall er det jo easy og få ut 400 f eks.. og da begynner vi og snakke! :P Kan jo få tak i en 350 tpi og t5-r kasse fra chevrolet på slutten av 80 tallet. Dem har 220 hk orginalt og lette å trimme. Pluss da har du og 5 trinns manuell. Fungerer som bare d :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 er ikke så lett få tak i T5-R da Sven ;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Får lete over dammen da ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 ja sant det egentlig ;) men syntes den bilen her var fin jeg ;) Til og med LaSSiss har blitt smittet av v8 ;) hehe Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg