Gå til innhold

lakkering av turbo.

Ranger emnet


PenetraTor

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Hva med pulverlakkering? Er holdbare saker det..

Nå skal ikke jeg uttale meg om hvor varmt kompressorhuset blir, for det har jeg ikke peiling på.

Men som ReodorF sier, det kan ikke sammenlignes med eksosdelen i det hele tatt. Er jo frisk luft som blir sugd inn der hele tiden, kjøler en hel del det.

Men det finnes lakk som tåler opptil 900 grader, og kompressorhuset blir _ikke_ så varmt :)

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

 

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, er ikke enig i at kompressordelen ikke blir så varm, min var helt rosa her om dagen etter en god del herjing i snøen, men det kan sikkert ha noe med at det ikke blir ordentlig kjøling med så lav fart...

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

 

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår