Civic_Boy Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Hvem er enig med at civic er en kul bil i vert fall når den er styla1:cool: Siter Kenneth (CiViC_BoY) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by Civic_Boy Hvem er enig med at civic er en kul bil i vert fall når den er styla1:cool: haha. kul bil det ja. men hvor gammel er du?:rolleyes: Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|nF Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Jeg er veeeeeldig enig.. og jeg har veeeldig lyst på menne kontoen sier noe annet... :mad: :mad: Siter -vw golf II 1.8 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 jeg skal se på en civic i morgen, og kontoen tillater det :) håper den er brukbar Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 kompisen min sin gamle... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Originally posted by benredik jeg skal se på en civic i morgen, og kontoen tillater det :) håper den er brukbar Flere civicer i Hamar-området? Hmmm....*gjøre noe med min snart* Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Originally posted by civic_girl Flere civicer i Hamar-området? Hmmm....*gjøre noe med min snart* den var 90% vrak, så blei ikke no handel :( forresten, er det din civic som står på hydro texaco i ny og ne? ved stangebrua. Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Du kan spare endel på å ta inn fra Tyskland, men belag deg på ventetid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by benredik den var 90% vrak, så blei ikke no handel :( forresten, er det din civic som står på hydro texaco i ny og ne? ved stangebrua. Hei! Ja, stemmer det :) Jobber der... Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Jeg så bilen din på Vikingskipet forrige helg ;) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by civic_girl Hei! Ja, stemmer det :) Jobber der... fiiiin biil :) Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by Bauer Jeg så bilen din på Vikingskipet forrige helg ;) Da går det jo ann å stikke innom da ;) Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by benredik fiiiin biil :) Takk takk :) :) Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by civic_girl Takk takk :) :) så du jobba i går å, var å fyllte litt bensin :) Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Hvem av alle de som fyllte bensin var du da? hehe... ;) Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg