tutigard Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Noen som har noen gode tips til hvordan jeg får demontert mellomakslingen på min opel omega a? Den hylsen rett før opphenget, hvordan får jeg opp den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 først skrur du av den fremste delen fra gearkassen(her er det torx bolt), så skrur du av festene i krysset på ved klokka. deretter bruker du et brekkjern og vipper enden fra klokka ut av sporet sitt. Så løsner du opphenget på midten og dermed er den løs. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutigard Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Problemet var at jeg ikke fikk delt akslingen, men tilslutt ble jeg lei, tok av hele mellomakslingen og brukte varme. Da kom den fort. Men takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 du mener den stor mutteren på midt opphenget som ikke ville løsne ? min løsnet ved bruk av en stor røtang. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutigard Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Prøvde med rørtang jeg også, ikke f.. Mye rustløser også, men nei da! Men når flammen kom på, da ble det raskt ordning:ratatatat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg