steffen89 Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 så det har ikke noe å si om jeg har trimkam og effektanlegg? personlig har jeg lyst til å bytte til rally eller vanlige golf lykter. vis noen har bilige rally lykter. er det bare å si i fra. : ) Siter 2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line -X- 1999 bmw e46 318i -X- 1992 Bmw E36 318is -X- 1990 GolfII 1.8gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Billige rallyelykter tror jeg du kan glemme.. De er rimelig sjeldne og koster vel 10.000 nye ca.. Det er ingen som har sagt at det "ikke har noe å si" om du har trimkam og eff.anlegg, men jeg vil kalle det sløsing av penger.. Da burde du heller konvertere ved å kjøpe deg en GTI 16v motor og putte inn denne istedenfor.. Billigere og vil gi deg mer effekt enn kam og eksos. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen89 Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 jeg har alt trimkam og effektanlegg. så hvorfor skulle jeg orke å koste på ny motor på grunn av at jeg spør åssen luftfilter jeg skal ha. les først... når man setter på trimkam og effanlegg så får man ca 120 hester? kan det stemme får hvertfall det på audi. men har lyst på luftfilter. spørsmålet mitt er om at jeg har 90 hester orginalt med jeg får mere ved trimkam skal da har powerfilter til 120 hester eller til 90? håper noen skjønte det nå. skal koste på den bilen her minimalt. ny bil blir til neste sommer. lappen kommer ikke før i november : s dette kommer til ¨å bli en bruksbil. men jeg synes golf 2 er fint. og hadde hatt lyst på rally front på den. men får se åssen det blir med jobb fremover. lyst på skinn og. nå skal jeg kanskje begynne å trekke de dørtrekkene med innstøpte høytalerfester i. trekkes med kunstlær fra biltema. skal se litt fremover i sommer åssen jeg skal gjør det. vis jeg skal ha denne bilen lenge og tjener gått så skal jeg ha justertbart senkesett. nye felger. 90 fangere. rallyfront. men dette er bare vis det blir penger og tid. spørsmålet er om jeg skal heller bare ha denne ut vinter så se etter ny bil. hehe. : ) Siter 2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line -X- 1999 bmw e46 318i -X- 1992 Bmw E36 318is -X- 1990 GolfII 1.8gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 hehe... du kan ikke bare plusse på hester i øst og vest... en får for eksempel kammer som gir alt fra 2 til 20 hk, alt etter som durasjon og løft etc, og når det gjelder effektanlegg så er det nok mest å hente på lyden for deg. uansett, når du skal ha filter så sier du hva slags motor du har originalt, og får filter som passer til den. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen89 Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 der fikk jeg et bra svar så da bare har jeg på det powerfiltert som er ment det 90 hester. men etter det selger opplyste var det 125 hester i den. 20 av trimkam og 5 av effektanlegg. og det blir finere lyd med luftfilter,. men takk for svar : ) Siter 2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line -X- 1999 bmw e46 318i -X- 1992 Bmw E36 318is -X- 1990 GolfII 1.8gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 men etter det selger opplyste var det 125 hester i den. 20 av trimkam og 5 av effektanlegg. og det blir finere lyd med luftfilter,. men takk for svar : ) dersom selger har installert en kam som skal gi 20hk, så kan det sikkert stemme. effekten man får fra effektanlegget montert på en vanlig sugemotor, kan man ta med en klype salt, men det kan sikkert hende du får én hest eller fem ekstra. det jeg vil frem til, er at det er fortsatt en 1.8l/90hk blokk opprinnelig, og da er det filter til denne du skal ha:) Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 siden du har en 90mod. så har du en RP motor.. RP er den eneste motoren til G2 som har monojet/point .. GX er 1.8 med forgasser, hvilket du ikke har :) 19E-G er kjøretøyskoden fra vag om jeg ikke tar feil! bare ikke tenk på denne du trodde GX er 1,8 med k- jet jeg? elelr var det Ke- jet? er ikke forgasser iallefall.. den ser ut som en gti 8v motor i utseende.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 da har du k-jet... Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen89 Skrevet April 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 takk for alle svara : ) Siter 2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line -X- 1999 bmw e46 318i -X- 1992 Bmw E36 318is -X- 1990 GolfII 1.8gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 siden du har en 90mod. så har du en RP motor.. RP er den eneste motoren til G2 som har monojet/point .. GX er 1.8 med forgasser, hvilket du ikke har :) 19E-G er kjøretøyskoden fra vag om jeg ikke tar feil! bare ikke tenk på denne du GX er k-jet! Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen89 Skrevet April 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 nå har jeg plukket av dørsidene å de med innfelt høytaler er reparert med epoxy og glassfiber på baksiden. og jeg har kjøpt sky(kunstlær) som er tøyelig. så dette skal nok gå, får jeg håpe. må reparers litt mere. legger i bilder senere. : ) Siter 2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line -X- 1999 bmw e46 318i -X- 1992 Bmw E36 318is -X- 1990 GolfII 1.8gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 GX er k-jet! okay. i give up!. feilleste mine dypeste kilder.. :) doppelwobber er tingen :) 125hk i en original 90hesters 1.8 med trimkam, effektanlegg og filter... skeptisk til den gitt.. fortell oss hvilken "kam" det er snakk om, så kansje.. med mindre toppen er porta i hue og ræva.. så nei.. skeptisk Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen89 Skrevet April 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 åssen kam vet jeg ikke. fikk dette oppgitt fra forrige eier, mere vet ikke jeg. han skrev 125 men jeg tipper 110-115 meg selv. hvertfall ikke noe mere. men fattern har kjørt den søstern hadde før som også var 1.8 han sa denne var mye mere vildere. mere vet ikke jeg. jeg har ikke testa den selv. har ikke lappen : s Siter 2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line -X- 1999 bmw e46 318i -X- 1992 Bmw E36 318is -X- 1990 GolfII 1.8gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 stopper det deg fra å prøve?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 okay. i give up!. feilleste mine dypeste kilder.. :) doppelwobber er tingen :) 125hk i en original 90hesters 1.8 med trimkam, effektanlegg og filter... skeptisk til den gitt.. fortell oss hvilken "kam" det er snakk om, så kansje.. med mindre toppen er porta i hue og ræva.. så nei.. skeptisk Målte 114,3hk på min gamle 1,8i med G-Tech måler.. Kent 268`graders Fastroad(tror jeg) kam, fjernet katalysator, K&N luftfilter og litt fortenning:) Dette såfremst jeg fikk vekta på bilen rett, 1150kilo + meg:) Så 125hk er vel kanskje litt optimistisk ja... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.