Gå til innhold

RS'golfen

Ranger emnet

steffen89

Anbefalte innlegg

da ble litt endring i planene.

i dag fylte jeg den gropa. der det egentlig ligger ei list på døra. fylte den med super sparkel fra europris : p hehe.

de blir ikke trekt enda. tanta mi skal kanskje trekke dem. fordi hun driver med sånt så fattern sa hun skulle få gjøre det.

er vansklig å trekke kunst lær på døra. er så stor grop inn..

så har jeg tatt på litt svart silikon på konsulen jeg har laga. tror det blir bra jeg. tenkte jeg skulle plukke ut cd spillern å lakke den greie som cdspillern sitter i svart : )

2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

i går så la jeg opp lys i de lysa som er inni blink lyset :DD

la det rett til batteriet og til brytern. hehe. det funka. men lyset ble litt svakere da alt var montert enn da vi bare putta lyset rett innpå batteret. så vet ikke hva som er galt jeg. eller om det er noe som er galt. hehe :D ble fornøyd. :D

CAL4MX5J.jpg

CANI2XJB.jpg

resultatet fikk jeg ikke sjekket i går. men i kveld/natt skal det sjekkes :DD heheh skal ta bilde av lysa og av brytern. hehe

og så fant jeg et golf merke da jeg tok ut anlegget. det lå ned reserve hjulet. så jeg klipte bort de 2 greiene bak jeg. og teipet den fast på grillen. ble fornøyd med det. ble litt bra. ble en liten forskjell liksom :DD

DSC00945.jpg

ser det på første bilde og :D

og så har jeg 5mm space liggendes. så skal på biltema og få taki et sett til.. hehe :D og lengre skruer da :D hehe

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

da har jeg tatt ut alt inni bilen : )

vasket litt og.

i morra skal jeg sette inn det svarte teppet.

og kjøpe 3.5 høytalere foran : ) kople dem i frontsettet i steden for diskanter. eller så blir det begge deler. skal ha ny basskasse kanskje. 2*12 punch 1 med punch 4 kanalers forsterker. så alt i bilen blir rockford : ) dette blir satt inn i morra. skal teste den basskassa : )

legge alt opp riktig osv. og se ann åssen det blir bak der. tror det bare blir et gulv og så et trekk oppå der. orker ikke og stresse noe mere med det. : )

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er alt tatt inn

-svarte teppet.

- trekk dørene og montert de.

- satt inn 2*12 punch 1 og 4 kanlaern forsterk. videre koplet til en annen forsterker :)

fått front sett altså de i dørene og diskantene er i de lommene foran. men de skal skiftes ut i dag eller i morra med 3.5 rockford : )

resultatet med svart teppe ble drit bra :D

nå er alt i bilen min rockford. : ))

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen kam vet jeg ikke.

fikk dette oppgitt fra forrige eier, mere vet ikke jeg.

han skrev 125 men jeg tipper 110-115 meg selv. hvertfall ikke noe mere. men fattern har kjørt den søstern hadde før som også var 1.8 han sa denne var mye mere vildere. mere vet ikke jeg. jeg har ikke testa den selv. har ikke lappen : s

gratulerer med bil steffen!

så hvitt jeg kan huske hadde trine en 1.6, men det er mulig jeg tar feil. den blå jeg hadde satt det en 1.8 med portet topp og eff. anlegg. men tror du har blit lurt hvis du tror det er 125hk i den golfen. :spin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i morra skal jeg på høggern og få taki baksider til bilen, slik at jeg får trukket disse og. deretter blir det kanskje noe nye baklykter. men får se.

jeg hadde en ide med neon kit rundt hele bilen, men tror jeg slår det fra meg.. hehe, skal ha litt neon inni bilen da, under dashen der beina er, har jeg lyst hvertfall. : )

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei konge med de dørtrekka! ser fin-fint ut.. Det som faktisk hadde vært kult var å bygge denna motoren med turbo, greit den blir litt dassere enn g60/gti osv men ikke såå mange som gidder å bygge på 8v ane... Har et litte håp om å gjøra det i min, har samma motor) men stå på, blir bra =)

Jetta mkII Bruksprosjekt.

Golf mkII Crapmobile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp :D har vært og hentet sidetrekk bak på høggern i dag. de skal trekkes :D

og så hentet jeg med nakestøtter i skinn. ble bedre :D heahe

så kommer det snart noen bilder av bilen. hehe. på de bildene ser man hva som burde gjøres med bilen feks: lakkere oppigjen frontfanger. og sette på spacere. hehe :D

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider