Erik Andre Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Bil: Opel Astra G 2000mod Jeg lurer på om noen vet vilket rele man skal fjerne for å fjerne lykte spyler funksjonen. Fikk vite når jeg kjøpte bilen at det kun var å fjerne et rele, men fikk jo ikke vite vilket. Grunnen er at jeg har styling fanger og jeg har ikke satt på de SVÆRE klumpene på den, prøver å finne noen litt mindre dominerende lykte spylere, men intill jeg finner noen er det jo ikke nødvendig å vaske fangeren på baksiden Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Du har ikke planer om å montere Xenon altså..? Jeg bestillte med spylere på min nye Rieger-front så hovedlysa fortsatt er lovlige. Ang. relè så kan jeg titte i haynes-boka, men ikke før over helga. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 har planer om å få på plass spylere igjen, men nå spyler de bakken, tar jo vare på releet :) hadde satt pris på om du sjekka i haynes-boka :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Dra ut sikring F9. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 eller koble av pumpa (om det er egen pumpe til lyktene) eller plugge slangene går jo også ann :) Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg