AsconaRace Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Tenkte å lage en tråd om Corradoen min her også! Men Orker ikke skrive ALT på nytt så kopierer litt fra VACN forumet:) Fredag 24\11-06 tok jeg bussen til bergen hurtigruteterminal og hentet bilen som ble sendt fra Molde og kjørte derfra som stolt eier av min "nye" 1989mod. Vw Corrado G60! Historie: Bilen er bruktimportert fra tyskland og ble førstegangsregistrert i Norge i 1998! Siden har den gått\stått i møre og romsdal, helt til nå! Den har stått uregistrert siden 2003 pga. byggingen av ny motor! Motor: Motor er en 1988 model 1.8gti 16v gått 150.000km ca. nylig ombygd med ny turbo, intercooler, s2 stempler, portet topp og spjel, custom made innsug med trakter og rør i alu! turbosmart just.ladetrykk. g60 digifant hjerne med g60 chip! mer info om turbo og forskjellig kommer. Effekt: Motor er under innkjøring for øyeblikket på rundt 0.3bar. Sies å skulle være rundt 180 ved 0.8bar Gear: Orginal g60 gir, med ny rally clutch Understell: Nye fjærer og dempere, usikker på merke og senking Interiør: Orginalt interiør bortsett fra 2 sparco stoler! Utstyr: 2x El-vindu, El-takluke, El-Speil, Servo, ABS Ting som skal gjøres: Bilen er ikke EU. Godkjent pga. slitte bakbremser, fordelingsventil, endeledd forann, og oppheng på eksosen! Dette er ting som skal taes så snart bilen får plass i garasjen ! Nye dyser, og chip! Ellers er det en liste andre ting jeg kunne tenkt meg, som stadig bygger på seg. Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Bilen har nå stått en stund i garasjen. Gjort litt småplukk ettervært som jeg har giddet egentlig :D Det som er gjort og skal gjøres er: *Skrudd ned og Sandblåst, sinklakkert og svartlakket hele understellet *Skiftet til gulepolybush foringer *Eibach antiroll-bar kit montert *Nye bærekuler og endeledd *Lagt om nye bremserør rundtom *Lakket eksosanlegg *malt Dempertårn, nav og spindelbraketter med grå hammerlakk! *Nesten nye kalippere bak, lakkert rød. med nye skiver og hjullagre *Montere 4punkt fjærbein stag så snart jeg får det:) *nye øyeboltfester. dyre:( Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 neste lønning blir det mest sannsynlig nye 440cc dyser og chip beregnet for 1bar ladetrykk Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Likte denne jeg :) Når har du planer om skilter? Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Er det ikke mere enn 180hk ved 0.8 bar? Dette er jo nesten hva en 8V med glader har med mindre laderhjul osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Fet den røde corradoen på noen av bildene da;) grinchy Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Fet den røde corradoen på noen av bildene da;) grinchy hehehe ;D yes skamfet Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Er det ikke mere enn 180hk ved 0.8 bar? Dette er jo nesten hva en 8V med glader har med mindre laderhjul osv... skal eg være ærlig så aner eg ikke kor mye det er:) det gjør vell ingen før man tester ?;) men nye dyser og chip blir kjøpt på neste lønning håper eg. og turbo er god for 300+ så tror eg prøver å ligge meg på rundt 250? vil helst ha driftsikkert :) Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Likte denne jeg :) Når har du planer om skilter? skilter kommer så snart eg har skrudd den helt sammen igjen, å vært på eu godkjenning :) Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 da er audi s2 frem klippere komt i hus!:D venter nå på nye klosser og 4punkt staget til omp! håper det kommer i posten i dag :D Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Staget og bremseklossene kom i dag=) men glemte fan å stikke innom møller å hente resten:( Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Mye jobb å bytte foringer? Er de presset inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 foringene fremme var ingen problem å få i:) litt fett og en skrustikke så var det gjort:) bak var litt være ang polybush foringer for de hadde ikke til corrado.. fikk noen golf2 foringer men de passet ikke 100% så jeg har ikke fått de i enda, Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.