Grev1 Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Når bilen er kald, skraper det når jeg girer fra 1. til 2. Noen som vet? Bytte olje kanskje? Eller er det noe værre på gang? Skriver her, fordi det er så dårlig med liv på ventoforumet.. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 vil tro det er synkroniseringsringen på andregiret.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gti Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Min var akkurat lik, og jeg bare skiftet olje på kassa og da ble det borte:) Siter 2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen) 1996 Vw Transporter (bruksbil) 1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726 1989 Vw Golf Diesel (Konebil) + Div vag produkter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Okei. Da prøver jeg å skifte olje først, å ser hva som skjer hvertfall. Takk for svar:) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 hadde den lyden jeg også, gjorde som Robox sier her, byttet synkroniseringsringen, ikke noe stor jobb tbh. Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg