Gå til innhold

Hva er pc`ne mine verdt?

Ranger emnet

Ola

Anbefalte innlegg

Har en stasjonær pc, og en gammel laptop stående her.. Vurderer å bytte de ut til en nyere laptop... Kan noen gi meg hint om hva slikt kan være verdt??

Stasjonær:

HP pavillion 8670

667mhz, 384MB ram, 20G disk

Nvidia 64MB TNT2 (pro?) skjermkort

DVD-spiller (usikker på hastighet)

CD-RW-spiller (tror det er 24x4x4x eller no sånt)

17" HP skjerm

HP tastatur, multifunksjon greier... Masse buttons :D

Laptop: (ja den er gammel :D )

Compaq Armada 7350MT

Usikker på mhz (kan den være 350mhz ut ifra navnet??)

32MB ram

2G disk :D

cd-rom

Nettverkskabel

Veske

Sikkert noe jeg glemmer å...

Er disse verdt mye? Eller rettere sagt, hvor mye kan de være verdt?? :D

post-343-13804852170741_thumb.jpg

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bøgge

kan gi deg 200kr for lapèn og en 100 drings for den andre.

Som lupoboy akkurat siterte SKANKE på IRC :

Nu var du smart som en dobbeltsmarting, ka? Nu var du veldig, veldig dobbeltsmart

:D Get it? :D

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Walter_Melon

Laptop'er har jeg liten erfaring med eller peiling på, men siden den faktisk er hvit så begynner det vel å bli et stund siden du dro den opp av esken for første gang? 1500-2000? Den har jo tross alt veske ;)

Den ekke verdt skjorta. 166mhz.. ikke 350mhz.

Jeg har bruk for en liten skrivemaskin. Kan gi deg 400 for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønner jo at det ikke er gull dette her da :)

400 for laptop`n utgår.. er mere verdt der den står :)

Stasjonæren ser heller ikke ut til åvære verdt noe, så den får duge et års tid til da tenker jeg :) Da får jeg heller hive`n på dynga :D

Ellers takk for svar :)

01` Seat Leon 4x4 20vT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok desverre som de andre gutta sier, ikke verdt stort.

Laptop'en er av typen man bytter til seg på fest for en kasse øl eller to (selvom jeg godt kunne tenkt meg en sånn selv!). Hadde beholdt den da den sikkert kjører windows 98se "helt fint" og er en finfin skrivemaskin.

Den stasjonære er en flott skrivemaskin / internett / epost osv maskin. Jeg vil anslå verdien til mellom 1000 og 2000 et sted, sjekk qxl. Mange optimister på qxl, men du kan sikkert få en slags ide om hva tilsvarende greier går for.

Personlig hadde jeg bare beholdt det, bedre som sekundær og tertiær maskiner enn de pengene man får for utstyret... :)

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den stasjonære er vel verd 3000 det følger jo med skjerm da.

Den bærbare ville jeg tatt vare på siden du får vel ikke så veldig mye for den, du kan jo bruke den til å tune motorstyring hvis du skaffer deg det engang.

Har selv en skikkelig stilig 486 bærbar med fargeskjerm (Compaq Contura Aero 4/33C) og den er faktisk veldig liten 25x20cm eller noe sånnt.

En liten kuriositet ;)

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider