Haga* Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Vet ikke om dette er i riktig forum, men var vanskelig å finne et forum som passet. Jeg skal jegg nytt teppe bak i caravellen min. Jeg skal ta av alt av lister og setefester og sånn, rive ut det gamle teppet for så å legge dempefilt (sånn som ser ut som flatpressa lommerusk) og legge teppe oppå der igjen. Teppet er beregnet på bil og har en underside av gummi/plast med knotter. Det jeg lurer på er om jeg burde lime filten til metallet eller ikke? og hvilket lim burde jeg bruke? spraylim? hvordan kan jeg best forhindre fukt i dempefilten? takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haga* Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pain193 Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Hei:) Det beste er nok å lime de fast ja. Hvor skal du kjøpe dempefilten? Den de har på Biltema er det allerede lim på:) Siter "Samme hva det koster. Så lenge det er billig." - Opel Kadett E Cabriolet 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haga* Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 har allerede kjøpt på thorsov bilrekvisita,... takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haga* Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 trenger fortsatt svar på det andre da... hvordan forhindre fukt? blir det ikke kondens? og hvordan lim? funker biltema sitt spraylim bra nok til dette formålet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Du må sjekke at gulvet ditt er helt tett, dersom det er utett en plass så vil gulvmattene dine trekke fuktighet med en gang. Kan vere en ide å fuge igjen alle skøyter innvendig nede ved gulvet. dersom du skal gjøre dette er det nok veldig viktig at du tørker ut bilen noen ganger i året. Siden du har såpass stor bil så bør du helst sette den i en lakkboks, med alle dører og vinduer åpne og gjerne løfte litt på tepper og la den stå i 50-60 grader et par timer.. men spørst om inreriøret ditt liker varmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haga* Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 hørtes ut som mye pes..tror jeg satser på å tette gulvet godt som du sa, for så å tørke bilen med vifteovn (beste jeg har) og så legge filt og teppe... med list i skjøten. takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg