TurboPolo Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 check it out!! Fet?? Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Den er en vinner :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Killlahhh! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Mangler bare gewinde og 8-13 tre-delte den der :D:D:D:D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 8*13 ats 5-stern er innhandlet!! Kanskje det blir slengt på litt gruppe H bredding også.... eller kanskje det blir old-schoooooool?? Har vel kanskje en 80 timer med sveiseng og tilpassing før karossen er fin.... Får se om jeg gidder å begynne på den i vinter... :D :D :D :D :D :D :D Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Skal du ATS 8-13 ET 1 foran må det breddes til den store Gullmedaljen. ET 20 stikker godt utenfor orginalskjerm det..... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by Polo Classic Skal du ATS 8-13 ET 1 foran må det breddes til den store Gullmedaljen. ET 20 stikker godt utenfor orginalskjerm det..... Jepp er nok et1... , derfor jeg tenkt på gruppe h bredding, slik at det ikke er så sinnsykt med jobb... kan muligens rote opp 7*13 også.. og det hadde blitt greit.. Noen som har noen ideer til prosjektet?? Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Herlig bil. Kjør old school stil på den. Blir helt konge!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Sett på RS2-fanger og Downforcer! Da blir den ultra mega kul!! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by Jonte Sett på RS2-fanger og Downforcer! Da blir den ultra mega kul!! :) Kommer det noe sånn plastikk fritt på den bilen skal jeg personlig kjøre over til Bergen og kappe edlere deler av eieren. Eneste plastikken som er godkjent på den bilen er Gr.H breddere som på Team Guru bilen. Sjakkruter på taket og Gr.h breddere hadde vært kult. Ta en titt i nyeste VW Scene, der er det en Polo 1 med Gr.H bredding Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by Polo Classic Kommer det noe sånn plastikk fritt på den bilen skal jeg personlig kjøre over til Bergen og kappe edlere deler av eieren. Eneste plastikken som er godkjent på den bilen er Gr.H breddere som på Team Guru bilen. Sjakkruter på taket og Gr.h breddere hadde vært kult. Ta en titt i nyeste VW Scene, der er det en Polo 1 med Gr.H bredding Hehe... Blir farlig prosjekt detta:D :D :D Har vært i kontakt med KWL ang gruppe h bredding, og selve breddingen er jo latterlig billig. passform og slikt er jeg ikke sikker på. Btw. sitter og sikkler etter poloen i vw scene... håper bare ikke min flyr slik som den på bildet:D :D :D Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by Polo Classic Kommer det noe sånn plastikk fritt på den bilen skal jeg personlig kjøre over til Bergen og kappe edlere deler av eieren. :D :D :D Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Måtte jo vert konge å fått lurt en g40 maskin oppi den greia der ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Originally posted by Polo Classic Kommer det noe sånn plastikk fritt på den bilen skal jeg personlig kjøre over til Bergen og kappe edlere deler av eieren. Eneste plastikken som er godkjent på den bilen er Gr.H breddere som på Team Guru bilen. Sjakkruter på taket og Gr.h breddere hadde vært kult. Ta en titt i nyeste VW Scene, der er det en Polo 1 med Gr.H bredding Ser jeg (morris) Mini felger? Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Minilite-felger ble brukt på mye annet enn Mini! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg