TurboPolo Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 har kommet litt lenger, men har ikke bilder av det.. sveising har kommet igang, men ikke noe særlig mere Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Konge! Kjører en tur å kikker på denne når Røde baronen min er på vei :D Faen angret på at jeg solgte derbyen jeg hadde, var jo 99,9% rustfri, men stygg i lakken!! savner den!!! Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 er ikke så fryktelig mye å se på akkurat.. ting tar tid.. trenger masse deler, og økonomien strutter ikke akkurat. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 :D samme det, må se en derby :D Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg