Lada2103 Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Min 2105 er maken til den du hadde, 1981-modell 1300 med registerreim. Den er i god stand, gått 110000 km. Ikke rusten, men en bulk på høyre bakskjerm fordi første eier rygget tilhengeren inn i skjermen. Lakken er fin, bortsett fra på bagasjelokket der det koker. Ventiltetningene burde vært byttet, nye følger med. Ellers er det meget bra sommer og vinterdekk på orginale felger, og to sett med orginale pynteringer og senterkopper. Nostalgisk grilltrekk følger med . Samt diverse reservedeler som en ekstra ny felg, instrumentgruppe og lykteglass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ladapower_2107 Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 hmm.. er utrolig fristende men har ikke så mye penger akkurat nå siden jeg byner å ta lappen derfor kjøper jeg bare "dårlige" Lada'er som er bilige nå for tiden desverre men den som kjøper den er en heldig fyr:) (ps: min hadde 1600 motor siden den 1300 som satt i'n brukte 3-4 l på mila) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lada2103 Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Høres ut som det er noe rart da, ja. 1300'n min bruker 0,75 l/mila, 1500 S'n bruker 0,8-0,9 l/mil mens 111'n går på 0,6 l/mil ved blandet pen kjøring. Vet du forresten noe om den grønne 2103'en som stod ved kirka i Løten? (Tror den står parkert inne i uthuset der nå. Eller en lys blå 2105 (1500)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ladapower_2107 Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 var en 2105 men den er borte for lengst tror jeg.. når såg du den sist? (Er et sånn midlitidig bolig greie mye utrivlige folk som har bodd der. De fleste fløtter ut når dom er ferdig med og fløtte inn) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ladapower_2107 Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Hei mutec tenkte jeg kunne tipse om denne på autob.no fikk ikke lika så sender med infoen og prisen (buskerud er den fra) KOMPLETT MOTOR OG GEAR , I BRA STAND . SELGES TIL FØRSTEMANN MED PENGER 3000 står det får det sikket billigere men der har du både git og motor veit kke åssen gir da men er 130 tc motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 skal selge nivaen min i deler tenker jeg ..i første omgang Lada Niva 1600 motor med 28/36 DCD weber gasser og RAMAIR filter. ikke girkasse med .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Facedown Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Dæven, ser det er en del ladaer rundt omkring i omegn her ;). Bor selv i Elverum, kjøpte en 1500 2107 forrige uke :). Snakket med en av mekanikerene på jobben i natt, han sa at det var en elle annen fiat turbo motor som passet rett inn i denne. Frister fælt og bytte gitt. :). Han husket ikke hva den het, men etter og ha lest her tror jeg nok han snakket om croma motoren. Siter Why do they always name hurricanes after women? When they arrive they are wet and wild, and when they leave they take your house and your car. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ladapower_2107 Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 fyyyy du kjøpte jo bilen jeg skulle ha jo om du kjøpte den kvite fra rena ? (regna med det) har 4 jeg da :) ser egentlig ikke så mye Lada lenger jeg vet det er flere i Elverum en Løten og hamar selv om det går 2 faste (2107-2105 beige m rust på begge) i hamar men ser en grå og en hvit samara i hanar begge med HF skilter like uder min samara så de er begge 94 mod med 1500 std motor og ikke i motor som je ;) hmmm egentlig så vet jeg jo om en del 'Lada'r når jeg tenker meg om ..... blir faktosk opp imot 20 tsykker med mine egne da hvor mye for motor zefiro ? im intr driver med Niva kjøp siden 2107 gikk ut av hånda mi.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyByNight Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Hei.. har satt inn en 2liter tc motor i min 2105, er ikke så mye arbeid å få den til å passe.. er bare litt tilpassing av diverse småting...vis man setter inn en motor ifra en forhjulstrekker må man flytte fordeler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Facedown Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 fyyyy du kjøpte jo bilen jeg skulle ha jo om du kjøpte den kvite fra rena ? (regna med det) har 4 jeg da :) Hehe, gjorde nok det da ja :P. Den er forsåvidt beige, den så bare hvit ut på bildene.:P. Har lyst og kjøpe meg en til, dama skal ha den fra rena når hu får lappen. Og når jeg fikk høre om en fiat turbomotor som passa så og si rett inn, så ville jeg ha en å :P. Så nå skal jeg selge scorpioen, til fordel for ett forhåpentligvis noe billigere Lada prosjekt :). Siter Why do they always name hurricanes after women? When they arrive they are wet and wild, and when they leave they take your house and your car. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ladapower_2107 Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 hehe på ladaforumet finner du info om en som står i sørskogbygda en plass bare å hente vistnokk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Facedown Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 finner den ikke jeg :S. Mulig jeg er blind :P Siter Why do they always name hurricanes after women? When they arrive they are wet and wild, and when they leave they take your house and your car. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ladapower_2107 Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 er på det ordetlige forumet for oss med lada : ladaforumet.freeforums.org Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Facedown Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 skjønte det, gikk dit, men fant den ikke..:S Siter Why do they always name hurricanes after women? When they arrive they are wet and wild, and when they leave they take your house and your car. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ladapower_2107 Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 ok da blir det dirr lik da vettu :) http://ladaforumet.freeforums.org/viewtopic.php?t=84 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg