Gå til innhold

Hvordan justere tomgang på Polo?

Ranger emnet

Kurt Olsson

Anbefalte innlegg

Hei,

etter tips på dette forumet har jeg renset gasspjeldet - noe som hjalp veldig (takk!). Fikk tips fra verksted om å skifte kablene til pluggene også - dette sa de var et veldig typisk problem for Polo og det hjalp veldig på kjerringas Polo. Nå er bilen sprek som bare det.

Det som står igjen er å justere tomgangen. Før Poloen er blitt varm så stopper den på tomgang. Denne er nede i 500, men skal vel helst være på 7-800 (har jeg forstått). Har liten erfaring som mekaniker så setter pris på om noen kan gi meg tips på hvor jeg skal justere opp tomgangen. Bilen er en 1.6 liter, 98 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår