Gå til innhold

Jesse: Audi RS4 B5 sedan Breite Version.

Ranger emnet

Jesse

Anbefalte innlegg

• Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det brukes mye av det ja.

Idag har jeg ikke gjort så forferdelig mye,må ha meg en hvildag i uken,ellers bilr ingen av di 6 andre dagene noe spesielt effektiv.

Legger da ut et par bilder.Fikk montert siste døren,pusset sparklet og lagt på lag 2.Det er ikke tjukke lag vi snakker om her,for det blir ikke bra,jeg sliper det godt ned og knakker inn di toppene som kommer fram.Dette gjøres med forsiktighet,for du ska ikke få søkk i stålet.Det betyr bare dobbelt-arbeid.Så når det er gjort,legger jeg på et lag med sparkel for å dekke de toppene jeg fikk knakket litt ned.

DSCN0764.jpg?t=1178482790

DSCN0769.jpg?t=1178482805

DSCN0768.jpg?t=1178482824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt av karosserideler er kjøpt av Svebjørn Auto i Narvik (VW og Skoda forhandler,samt service og delesalg til alt av VAG!

Disse delene er langt ifra billig,en baksjerm koster for eksempel litt i overkant av 12.000,-

Bilen blir forhåpnetligvis lakket i en farge som heter Ibiswhite.

Jeg sendte mail til Audi AG,ville ha en spesiell farge på bilen,og vet at denne er kun på et fåtall biler i USA.Så jeg fikk dette svaret da jeg spurte de om Ibis white:

Ibis White is a special order for all markets. In the US it is a $2500 Special Build charge.

En annen grunn til at jeg vil ha bilen hvit er fordi jeg synes hvit bil med sorte detaljer er sinnsykt tøft.Og tror det vil kle bilen min ypperlig,da den blir lav,bred,sorte detaljer og med full US-optikk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bruker ikke Car-O-Linern til noe annet en å spenne opp bilen nå? Du bruker den ike til noe måling eller sånt?

Dette blir virkelig bra.

Hva skjer med Jettan? Er den over og ut?

Joa

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker bare Car-O-Linern til å spenne opp bilen,men den skal måles før jeg gjør den helt ferdig.Vet at forrige eier skadet bilen foran.

Neida Ventoen er ikke over og ut,så snart Audien er klar for veien er det dens tur,hvor motor,drivverk,interiør,stereo og eksteriør skal gjøres drastiske ting med;)

Så deter ikke mye pause i byggingen min:)Full fart hele tiden omentrent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke det??!!

Ikke noe problem det så lenge du har skikelige spacere med sentrering og tuv godkjente.

men selvfølgelig kjøper du på (biltema!!) kommer du ikke langt uansett:drive2

Grunnen til at spacere ikke er bra er at innpresset blir forandra for mye, slik at belastningen kommer på det yttre hjul lagret (vekten blir flyttet utover), og det er ikke laget for og bære vekten av bilen, det er laget for og holde hjulet sentrert. Så ved mye feil innpress, så må du rekne med og slite ut de ytre lagrene ganske fort.

Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er skiltet du prater om Jonte,så skal ikke det by på noen problem,med tanke på hvor jeg jobber og det faktum at bilen er importert.

Har jo facelift-lykter fra USA så disse er det konstantblinkers i;) nydelig rett å slett.

Det med at hjullagrene slites fortere er jeg klar over;)hehe,har spacere på Jetta'n også,der bytter jeg hjullager etter hver sesong.Så er nok det jeg må gjøre på Audi'n også,men det koster å være kar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,har nå lagt det ut her også,men er ikke noe særlig fart her da i forhold til på VACN-forumet;)

Var å hentet litt smådeler idag,adapter til oljekjøleren,cup-leppen min,huset til dørhåndtakene.

Fikk fraktet motoren min på jobb,slik at den er på plass der.Siden jeg skal montere den iløpet av uken:)

Er mye som skal skje på engang nå.Ser at jeg jobber imot tiden,hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider