240tic Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Dette blir kjempe RÅTT Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Update fra igår: Fikk kappet og prøvd litt.Idag er det ennå mer kapping og tilpassing.Håpet er å få på plass innerskjermen og få et par punkter på selve skjermen.Men det er mye arbeid...... Litt bilder: Sorry,dårlig bilde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Du har ett pågangsmot som få. Passe på at du ikke går på en smell og blir rett og slett utbrent. Gleder meg til å se ferdig resultat. Lykke til Jesse Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Passe på så jeg ikke blir utbrent ja......hmmm,kjenner det ligger noe å ulmer i luften:P Jeg har fått gjort litt i det siste,dårlig med updates. Jeg er ferdigsveiset på SISTE baksjerm nå:D:D:D Så har jeg customlaget en baksete-løsning som er samtidig racing-preget men også meget stilfull;) Her er i allefall det foreløbige resultatet:) Er ikke festet her.... Her er de festet.....i øverkant. Kommer flere updates senere;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Laber interesse for prosjektet.....her:sleeping Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Jesse skrev: Laber interesse for prosjektet.....her:sleeping Neida, tvert i mot =) Men vil jo ikke fylle opp med for mye av de samme postene hele tiden. Er et utrolig fett prosjekt, og gleder meg som en liten unge til å se det ferdig! :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Hoho, 16åring bakseta? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Haha,morsom du:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Jonte skrev: Hoho, 16åring bakseta? :) ahhaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Jesse skrev: Haha,morsom du:P Heller realist? :) Hvordan har du laget setene, hva er det hentet materiale etc fra? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 tilfeldigvis ikke corradoseter? stilig var det iallefall.. :) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Takker! Nei det er nok ikke rado-seter.Hva og hvordan dette er gjort,vil jeg holde for meg selv;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 coupe seter tipper jeg da? :) Flott arbeid Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stenny Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 du blir vel ikke ferdig til sommertreffet nå 8 - 10 juni?? skal du dit når du er ferdig forresten, om det ikke blir vårtreffet så drar du vel på høsttreffet??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 ligna fælt på bakseta til mazda 323f ? Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg