Gå til innhold

Jesse: Audi RS4 B5 sedan Breite Version.

Ranger emnet

Jesse

Anbefalte innlegg

Nei det ser ufattelig mørkt ut for våtreffet på ACR.Men man vet jo aldri,ting har så ofte snudd seg før;)

Høsttreffet vet jeg meget lite om,da jeg har planer om en del andre treff,som jeg setter før det.Så får se,hvis det ikke kolliderer me noen av de andre treffene jeg skal på så;)

Men det blir vel et Artic StreetMeet på sortland iløpet av sommeren slik som i fjor,da kommer jeg nok:)

Nånei du,de er nok ikke fra noen mazda.....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Er skjedd en del siden sist oppdatering,men det vises ikke noe særlig;)

Driver for tiden og pusker litt med dobbel eksos,siden karosseriet er stortsett ferdig:D

Jeg får også et gigaspekter av fargeprøver fra House Of Kolors iløpet av et par uker,må få satt farge på bilen nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er girkassen i orden igjen,farge i motorrommet kommer før helgen;) så da blir det innstallasjon av motoren og forhåpentligvis start også:D

Driver på med en anne jobb om dagene nå,trenger litt penger,så derfor går det litt i slow-motion,tar ferie 2.helg i juli,å da drar jeg sørover,slik at jeg får med meg gatebil...om jeg kommer med eller uten bil vet jeg ikke ennå.alt for tidlig å si,desverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Beklager at det har vært dårlig med updates her i det siste,men nå kommer det da en liten update.

Motoren er på sin rett plass nå,ikke oppstart helt ennå,men er like rundt hjørnet;)

Fått tilpasset frontfangeren mot intercooleren,her var det trangt asså,ellers så mangler jeg litt småtteri her og der for å få snurret igang som sagt.

Regner nok desverre ikke med å kunne vise bilen på Gatbeil i Juli heller:S

Men i allefall,et par bilder:)

20" erne rommer hjulbuen godt ut,men kan ennå senke den noe mer;)

DSCN0680.jpg?t=1182517181

Her er fronfangeren montert,litt tilpassing igjen.....

DSCN0690.jpg?t=1182517253

DSCN0689.jpg?t=1182517269

Så langt så bra:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider