Gå til innhold

Jesse: Audi RS4 B5 sedan Breite Version.

Ranger emnet

Jesse

Anbefalte innlegg

• Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hm.. begynte nesten å bli imponert.... til jeg så all den bedritne dødvekta i bagasjen.. da mista jeg all respekten for bygget

Sug en liten en da kuk!

Jesse: RÅTT! Det anlegget blir rått!

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rått... detta kommer tel å bli dritbra:) sei i fra når du er ferdig.. så kommer jeg og ser på den... er jo ikke så langt å kjøre:)

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oohh... Forsiktig med dugnad og øl. Spes når du vil ha bilen sammen slik at det ser pent ut. Den har jeg sett resultater av før.. SCARY...

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,nei,nei.....jeg jobber på Autolakkering;) ja,er mye som kan bli gjort da,men samtidig kan det bli litt mer sjitprat og øl,enn arbeid:phehe!

Neida,bamsemomsen,det går så bra så......det blir vel under kontrollerte forhold:p har en fru som strekker meg litt om det skulle bli mindre pent,hahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit korsn du har det... har samme type kjærring... heheheh

e ikkje så kjent i narvik, så æ e ikkje sekker på kor det e... muli æ bli å kjøre en tur tel narvik neste helg før å se korsn det e der.. kommer ant på om æ får ny coil tel da.. før den eine coil'n tok kveld, men ny e bestilt.. katti går biln i lakkboksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,nei,nei.....jeg jobber på Autolakkering;) ja,er mye som kan bli gjort da,men samtidig kan det bli litt mer sjitprat og øl,enn arbeid:phehe!

Neida,bamsemomsen,det går så bra så......det blir vel under kontrollerte forhold:p har en fru som strekker meg litt om det skulle bli mindre pent,hahaha!

Jesse: Så dama di har sånn sikkerhets kontroll. Ja, da må jo ting bli bra.

Altid moro å se nye bilder av prosjektet.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit korsn du har det... har samme type kjærring... heheheh

e ikkje så kjent i narvik, så æ e ikkje sekker på kor det e... muli æ bli å kjøre en tur tel narvik neste helg før å se korsn det e der.. kommer ant på om æ får ny coil tel da.. før den eine coil'n tok kveld, men ny e bestilt.. katti går biln i lakkboksen?

Det ligger litt sør før byen,om man kjører sørover så er det umulig å ikke se det;)

Nå til helgen?

Du skulle sagt ifra,har 4 coiler liggende;)hehe

Bilen går vel i lakkboksen etter nyttår engang,så er ennå en stund til for å si det sånn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesse: Så dama di har sånn sikkerhets kontroll. Ja, da må jo ting bli bra.

Altid moro å se nye bilder av prosjektet.

Nja,sikkerhetskontroll å sikkerhetskontroll:P hun er mest intressert i at vi har en trygg å fiiiiiin bil å kjøre land å strand med til sommeren.Blir en del kjøring da,skal jo prøve å få med meg de fleste "større" treffene både i norge og i sverige.Har et håp om å komme meg til tyskland på et større VAG treff også!Det hadde vært knall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja,sikkerhetskontroll å sikkerhetskontroll:P hun er mest intressert i at vi har en trygg å fiiiiiin bil å kjøre land å strand med til sommeren.Blir en del kjøring da,skal jo prøve å få med meg de fleste "større" treffene både i norge og i sverige.Har et håp om å komme meg til tyskland på et større VAG treff også!Det hadde vært knall!

Vedder en hundrings på at denne kommer til å få en haug med premier :win

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger litt sør før byen,om man kjører sørover så er det umulig å ikke se det;)

Nå til helgen?

Du skulle sagt ifra,har 4 coiler liggende;)hehe

Bilen går vel i lakkboksen etter nyttår engang,så er ennå en stund til for å si det sånn;)

hehe faen... skulle ha vest om det litt tidligare... bestilte før ei uka sia, men i går når æ sku hente, så hadde tollpost rota bort alle varan! så æ tvile på at æ får coil i denna uka.. biln e kjørbar, men æ vælge å la den stå tel æ får ny coil.. så det blir narvik neste helg... ka du skal ha før coilan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider