Gå til innhold

Jesse: Audi RS4 B5 sedan Breite Version.

Ranger emnet

Jesse

Anbefalte innlegg

• Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

error: har nok originalt gitter,er ikke noe jeg mangler av orignaldeler nå,bortsett fra speilene:(

Ang.bakfangeren,så er jeg klar over den saken,det er planene min å ta fra den gamle.Men RS4 fangeren går ikke å plaste;) så her må jeg bruke de kunnskapene jeg har som biloppretter;) vet hvordan jeg skal løse det aller meste med denne bilen nå.

Da har jeg fått sparklet og rettet samtlige av bulker som var på bilen,eneste som gjenstår nå er sideblinkersen i venstre froskjerm:) baksjermene blir tatt iløpet av påsken.Så nå drar det seg til,har et par bilder å legge ut:

Er vel ikke alle som ser stort til forandringer,bilder i allefall:

DSCN0622.jpg?t=1175464735

DSCN0623.jpg?t=1175465045

DSCN0629.jpg?t=1175465062

DSCN0625.jpg?t=1175465084

Trenger et par meninger ang. øyelokkene.....vet ikke om jeg skal ha di eller ikke:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei,det blir ikke de øyelokkene som dere ser nå,om det blir så blir det noen andre;)

Ellers så kom toppen NETTOPP på,tenkte bare jeg skulle poste et par biler i annlendningen,hehe:) en stykk stålfornøyd Jesse:D:D

DSCN0631.jpg?t=1175535880

DSCN0632.jpg?t=1175535893

Kommer sikkert med flere bilder iløpet av kvelden/natten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser det ut som det er enstemmig om at jeg skal droppe øyelokk;) hehe.

Så fikk jeg en dårlig nyhet idag,skjermene mine kommer ikke før over påske,ergo en stor SPREKK i tidsplanen min:S

Hater leverandører som ikke klarer å holde ord,de har pakken,men klare asså IKKE å få sendt den ut.Er skikkelig irriterende og jeg kjenner det provoserer!

Så da blir det litt dødt i påsken,skal få satt inn motoren,men denne blir det heller ikke start på,mer eller mindre sannsynlig!

Eneste positive er at jeg får vel lakkprøven imorgen,sjefen skulle mikse til meg......;) så det gleder jeg meg til.Er han som skal lakkere bilen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Photobucket er desverre nede for øyeblikket,så jeg får ikke delt noen bilder med dere idag.Har en del bilder av motoren,den er nesten skrudd helt sammen nå:D

Har gådd for en fargekombinasjon på sort og sølv på motor og motordetaljer:) så vet dere litt i allefall,hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåler den orginale quattro driv verket den effekten du har tenkt å ha i motoren. Du snakket om 400 - 450hk? Ha du tenkt å bruke en MTM ship for å få 50 - 50 utdeling på quattro systemet. Er vel haltech koppling.

Motoren ser kjempe bra Jesse. Håper det blir kjøring med deg til sommeren. Slik som vi gjorde i fjord.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.

Nei det har desverre vært lite jobbing med bilen i det siste,jeg mangler deler,men de er låvet å komme LIKE over helgen!Så fra og med neste uke er det FULLT kjør igjen.Har litt over en uke med arbeid å ta igjen:S får vel gjort litt idag,skal sveise og tinne andre forskjermen,og hive meg til å fortsette poleringen av toppdekslet til motoren.Så jeg skal prøve å komme med et par biler i allefall,iløpet av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider