Gå til innhold

Jesse: Audi RS4 B5 sedan Breite Version.

Ranger emnet

Jesse

Anbefalte innlegg

Så sant så sant!

Jeg kjøper H&R spacere.Vet disse er meget bra og tåler ekstreme temperaturer,noe som kommer godt med år man skal kjøre litt hardt;)

Blitt litt mekking innvendig idag,fått støpt instrumentholderen min,nå trenger den bare litt sparkel og en del pussing.Å lakk da så klart;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke fått gjort så mye idag:( fått demontert hattehyllen og antenna til TV-Tuneren,slik at jeg får lagt solfilm på bakruten,denne jobber utføres av Tintshop Narvik.Fikk en felg idag 7,5" x 17" så nå har jeg 2 sett med 17" dekk på felg til banebruk;)

20"'erne blir de daglidagse;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte meg cup-leppe idag til frontfangeren,men er meget usikker på om jeg kommer til å bruke denne.Da den kan ødelegge litt av looken på bilen!men den tid den sorg;)

Fikk deler idag å jeg,er desverre lite jeg får gjort i helgen.Skal en snartur til Oslo/Drammen så hjem å montere opp en ny bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for hyggelig respons:)

Da er det blitt en aldri så liten endring i planene mine her.Det er meget mulig at prosjektet kommer til å ta litt lenger tid enn beregnet,da pga. denne endringen.Men jobber mot mitt mål,å ha den ferdi første uken i juni.

Jeg vil ikke dele endringene,de kommer jeg ut med helt mot slutten av prosjektet,jeg har vandret litt fram og tilbake ang. denne endringen,og har nå funnet ut at jeg går for den;)

Så da gjenstår det bare å vente og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bare stress på fredagen,også fant vi ut at vi skulle ikke til møller drammen.

Vi skulle til møller klargjøring på bekkelagskaia i oslo å hente bilen,så vi dro rett nordover etter å ha hentet den.

Men jeg kommer nok sikkert nedover i løpet av neste måned regner jeg med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en dag med ankomst av RS4-deler.

Så nå er det å hive seg til.

Men det kan desverre se ut til at jeg ikke blir ferdig i tide,da jeg har litt mangel på penger om dagene.Og siden dette fortsatt går av egen lommebok,så er det fort at man møter veggen litt!

Jeg fortsetter dog og jobbe mot målet mitt,i håp om at det løser seg.For etter planen så skal bilen i lakkboksen iløpet av måneden:S

Skal prøve å oppdatere med bilder ikveld eller imorgen,kommer mye ann på hvor sliten og gåen jeg er ikveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en dag med ankomst av RS4-deler.

Så nå er det å hive seg til.

Men det kan desverre se ut til at jeg ikke blir ferdig i tide,da jeg har litt mangel på penger om dagene.Og siden dette fortsatt går av egen lommebok,så er det fort at man møter veggen litt!

Jeg fortsetter dog og jobbe mot målet mitt,i håp om at det løser seg.For etter planen så skal bilen i lakkboksen iløpet av måneden:S

Skal prøve å oppdatere med bilder ikveld eller imorgen,kommer mye ann på hvor sliten og gåen jeg er ikveld!

Hvor mye har de RS4 delene kosta deg hittil?

Burde være mulig å få litt spons fra forskjellige firmaer her i landet vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har kostet meg alt for mye,jeg har ikke sett den samlede fakturaen ennå.Men det er mye penger det er snakk om!

Jeg hadde jo håpet på å få litt spons i og med at dette er meget uvanlig å gjøre,men er sikkert ikke alle som synes at dette er så spesielt.......

Hehe, hadde ikke turt å lagt sammen alle delene tror jeg :op:

Men ja, utrolig kjipt at du ikke får noe spons. Utrolig rått prosjekt iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider