Ole-mann Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Litt om bilen, Hm, jeg har sota rutene, skal sote med litt lysere film og ta alle side rutene, satt inn turbo trykks måler i A-stolpen, (bare prøve montert foreløbig). også har jeg hvite blinkers, 35 mm senkesett liggenes, trenger 17"-18". det blir en potte på hver side bak, det blir ny front fanger er ikke helt sikker på hvilken enda, skal ikke ha noe sykt, vil ha noe pent og litt nøytralt også blir det litt lakkering av sorte deler utvendig, det er jo familie bilen til meg og samboeren min, og gullungen vår så klart ;) sånn den var når jeg kjøpte den satser på noe sånt :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 den siste er en ad-on fanger, hva synes dere? Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 drit heftig innlegg ole. du har bra smak når det gjelder bil. Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Takker så mye, du også...... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 hva synes du om fangerne Nicolai? noen formening der? Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Velg den siste ad-on fangeren.. Den var fet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 hva synes du om fangerne Nicolai? noen formening der? min mening der ole er at da må du arbeide med fangeren din slik at du får en jevn overgang i skjøten. ellers ville jeg valgt den fangeren som sitter på den blå bilen. den er velgig lik og har clean ocerflater. min mening dine avgjørelser. eneste problemet med den andre er at det ikke er lister på den og da kan det se rart ut ikke jalla med lister på dørene og fangeren bak. Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Takk gutter, hyggelig med svar.. Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 sier det jeg mener og mener det jeg sier jeg. hva tenker du om den fangeren da? Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Det er bra, den erknall rå den veit ikke hvor mye den koster enda da, også må jeg jo få den til Norge.... :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 ikke tenke pris. bare kjøpe lukke øya og dra kort, da blir du ikke skuffa over at det står store summer på vei ut av din konto. hehe funker på meg. Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 HEHE, sånn man gjør det, får vel spare litt. Må jo fore de to andre hjemme også. også blir det felger veit du.... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242TDI Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Hei du! Likte utkastet ditt! Bra med en slags arbeidstegning. For min del er jeg ikke så begeistret for så mye styling. Octaviaen er fin med RS fanger, senking, og fine felger. Husk at motoren må stå i stil med bilen. Du har bra potensiale i den der 150 hesteren. Lett å få ut litt mer. Fin bil! Lykke til med prosjektet. mvh 242TDI Siter 1999 VOLVO V70 2.5TDI (FAMILIEBILEN) 1973 VOLVO 142 PROSJEKT 1979 KADETT C - 2-DØRS SEDAN PROSJEKT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Hei, takk for hyggelig tibakemelding, vil egentlig ikke ha så¨mye stylig på den, men jeg har den eneste fronten fangeren på Octavian som jeg ikke liker :( så det er derfor jeg skal bytte fronten, men jeg har finni en leppe som jeg liker godt, så jeg tror det blir den. :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 ja gå for rs fanger den er jo grom den da hehe hvilken leppe skal du ha deg da? Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg