Ole-mann Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Takk til alle, godt med litt ukjent støtte også... Det har snødd ene del her i går og i dag, så jeg tok en lite bilde så dere har noe og glede dere til... Et bilde med godt med snø på.. Hva tror dere? Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 lav å fin da:D tror ikke cupraleppe er noe mer å snakke om her:P hehe Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Kondolerer Ole,trist å høre..Alltid bra med støtte,spiller ingen rolle om det er fra kjente eller ukjente..Støtte er støtte :) Men det der ble jævlig nice,utrolig lekkert..Må komme meg igang snart jeg å.Har jo gjort endel,men orker ikke å ta bilde og skrive her på forumet,hehe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Ja det er sant, støtte er støtte.. Ja vi får se hvor lav den er med sommer dekka på og ute på veien, den står i garasjen og det er mye snø som dere ser på bildet... Har en annen liten mod som jeg ikke vil fortelle om helt enda, fikk litt problemer med den når jeg monterte den, så det kommer litt senere.... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Dette ble kjempebra, Ole!! Gleder meg til å ta bilder av den i sommer :) Håper det går bra med deg, vi snakkes nok snart :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Hei Stian, Jo takk, ja det gleder jeg meg til også, blir gøy det... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Du Ole..Hva skjer med IC prosjektet ditt a?,for du plass til den bak Rs fangeren eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Hei. Jaja det er ikke noe problem med den IC`n jeg har, må bare bestille rørene først, har fått noe men ikke alt. Den IC`n jeg har er beregnet til 250hk, så det holder for meg, blir ikke gjort noe spess mere motor messig med min en det som er gjort.. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Hei, da har jeg en liten ting og slenge ut noen bilder av, grillen var ganske orginal så den fikk seg en overhaling, så da kappa, skjerte, filte, sparkla, pussa, pussa, pussa, og lakket jeg den litt, uheldig vis må den lakkes på nytt som dere kanskje esr på noen av bildene, tror det var for kaldt der jeg lakket, litt usikker, men her er det noen bilder.. teipet for og få den helt rett. det gikk jo lett. pusset ned og fjernet resten av merket, fikk det ikke av før jeg kappet. på med sparkel. puss puss puss så får du en eee fedig pusset grill... kappet av alle de plast "pinnene". ferdig lakkert. og det ferdige resultatet. hva synes dere? :) Det vil bli tatt noen flere bilder av hele bilen når det ikke er så mye snø og sommer dekka er på... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danniG Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 tøft:) Hei, da har jeg en liten ting og slenge ut noen bilder av, grillen var ganske orginal så den fikk seg en overhaling, så da kappa, skjerte, filte, sparkla, pussa, pussa, pussa, og lakket jeg den litt, uheldig vis må den lakkes på nytt som dere kanskje esr på noen av bildene, tror det var for kaldt der jeg lakket, litt usikker, men her er det noen bilder.. teipet for og få den helt rett. det gikk jo lett. pusset ned og fjernet resten av merket, fikk det ikke av før jeg kappet. på med sparkel. puss puss puss så får du en eee fedig pusset grill... kappet av alle de plast "pinnene". ferdig lakkert. og det ferdige resultatet. hva synes dere? :) Det vil bli tatt noen flere bilder av hele bilen når det ikke er så mye snø og sommer dekka er på... Siter Skoda Fabia 1.9 TDI 09 misubitshi evolotion 2 2.0T x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99 EL - Dandy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 blir veldig bra dette :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Ja jeg ble fornøyd selv også, lurer på om det blir satt på sommer felger nå i helga, så da kommer det nok noen bilder.. Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Hei. Da ha jeg polert felgene så da får vi se hvordan det blir på bilen, men har ikke satt de på bilen i helga, har regner og plåst så mye så de kommer på snart.. Noen bilder Før poleringa etter Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 dette ble veldig bra, Ole. DRITBRA!!!!!! :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 tøfft sånn du har gjort det med bilen blir lik front på min!! noen med på skoda treff til våren alltså snart?????:cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg