Mikael1977 Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Pent.... det er ju ikke kun for at skape frykt, det ser ju bra ut og ;) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Stemmer, gleder meg til og få den på, tror det blir pent selv... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 I dag har jeg sotet glasset i turbo trykks måler og olje trykks måleren i bilen, her er det ihvertfall noen bilder, beklager dårlige bilder hva synes der? Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Ble kult det der Ole Mann.Du finner på mye rart du,hehe.. Men når får du på dobble potter bak?,er spent på åssen du gjør det,har selv tenkt til å begynne med det..Skal bare få tak i sveise apparat først,sånn at ting blir bra med en gang...Men er greit med tips og sånt fra andre som har gjort det før.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Hehe ja jeg gjør det, nei så fort bror har tid til og hjelpe meg, han som skal sveise det for meg, skal nok si i fra jeg når det er på ;) acoupe har jo gjort det, så du kan jo bare se på han sin side :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Dette blev pent Ole... Som sagt tidligere, du finner på mye rart du :D /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Takker, ja veit hehe, må prøve litt forskjellig veit dere :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Heisann, Da er leppa og øyelokka på, bildene snakker jo for seg selv... leppa litt kutting øyelokk og litt leppe ett fra siden hele fronten Hva synes dere?? Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 jævli bra!! dette ble knalltøft!! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Nice Ole... begynner å ligne noe nå da :D Gleder meg til at møte opp på lørdag! /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4TDi Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Den fronten din ble jo bare råfet!! *misunnelig* ;) Siter -Ka vi sku ha gjort utn have, sku vi ha bært båtan...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Oi takk gutter det var hyggelige tilbake meldinger, ja jeg gleder meg også :D Jeg vurderte og lakke leppa, men jeg dropper det for da vil den bli seende så lav ut foran og ikke på sidene og bak, og da må jeg sette på skjørter og en annen fanger bak, og da blir det jo en bil jeg ikke ville ha igjenn... vil ikke ha en styling tralle........... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Holder med at leppen ikke skal lakkeres... liker den når den er "rå" ...Passer fint sammen med dine sorte felger ;) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-A4 Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Hei ole-mann! Jævli fin bilen din har blitt;) Har en skoda turbo selv, å du har gitt meg mye innspirasjon må jeg si! Tenkte å begunne på min bil snart også nå, men dårlig med penger. Men jeg lurte på en ting, Ser du bruker bare tåke lysa dine å dette går ikke min:( Lurer på om du har kobla om eller om du bare har andre lykter enn meg? Mvh Alex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Mikael Ja også er det, jo sorte lister på den også, så jeg tror jeg beholder den "RÅ" som du kalte det hehe... Audi-A4 takk, veldig hyggelig og høre, jeg har bare nappa ut parklysa mine, det vil si at jeg vrir bryteren ett hakk til høyre så den står rett opp, og da drar jeg den ut ett hakk, har xenon i de 8000K, håper det hjalp litt, litt rart forklart kanskje men hehe... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg