Gå til innhold

Min Octavia 1,8 Turbo 20v

Ranger emnet

Ole-mann

Anbefalte innlegg

Mikael Ja også er det, jo sorte lister på den også, så jeg tror jeg beholder den "RÅ" som du kalte det hehe...

Audi-A4 takk, veldig hyggelig og høre, jeg har bare nappa ut parklysa mine, det vil si at jeg vrir bryteren ett hakk til høyre så den står rett opp, og da drar jeg den ut ett hakk, har xenon i de 8000K, håper det hjalp litt, litt rart forklart kanskje men hehe...

Okei:)Rett meg hvis jeg tar feil! hehe.. Men du har altså bare koblet vekk parklysene da, enkelt å greit?

Takk for svar. Beklager hvis jeg ødlegger tråden din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 309
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei guttaboys,

var i skogen med guttungen og Marianne og bikja i dag, og da tok jeg og guttungen noen bilder hehe, også fiksa jeg litt på de etter på, synes de ble mørke og kule..

PICT0532.jpg

PICT0530.jpg

PICT0531.jpg

Hva synes dere??

:D

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Hei hei,

Da har det blitt gjort litt, jeg er skuffet og sikkert dere også men foreløpig blir det bare en potte bak, jeg ble litt skeptisk til at ekssrøret til høyre siden skulle ligge under bensintanken, så det er satt på hold.

Men har satt på en på venste siden med ny lyddemper og 3" rør ut ble bra det synes jeg, hengerfestet et fjernett og den delen som sitter igjenn og taue kroken er lakket sort, nokk skriving, her er noen bilder....

nett11.jpg

nett12.jpg

nett13.jpg

nett14.jpg

nett15.jpg

nett16.jpg

nett17.jpg

nett18.jpg

nett19.jpg

nett20.jpg

Hva synes dere?

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig Ole Mann,så syns jeg rør stussen ødela litt av sjarmen på bilen din..Du har en fin bil,men 3 tommrt stussen passet ikke helt.Men det er min mening,så lenge du liker det,så skal ikke det spille noen rolle..

Samma her,jeg tør heller ikke å legge opp noe eksos på venstre siden,pga bensin tanken :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...