Madz_lunde Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Dette blei vel bra:D Du har sansen for detaljer akkurat som Acoupe:P Men var det rett grønn-farge på calipterene i forhold til Skoda/RS grønn? :P Hvor kjøpte du og hva må de tåle av temperatur? Kjøpte en lakk en gang, flasset f''' meg av. Mads. Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 takk, syntes det ble bra selv, tja om fargen er lik eller ikke vet jeg ikke hehe, men lik eller ei her kommer jeg :) får se på treffet om den er lik, tror den er litt skarpere en på RS`n fargen er lik som grønn fargen på skoda emblemene... kjøp den på biltema, er ikke sikker hva slaks temp men varme lakk bare... Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Men Olé da! Du er en jaevel når det kommer til småtingene ;) MEN...hvis du skulle vært helt up 2 date så hadde du gått for røde kalippere :D. Selv synes jeg at det er teit at Skoda har gått fra grønn til rød.... hva er det liksom!? Liker ekstra godt skodaemblemet ... Nice! :yummy: Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Takker, det er vel bare Diesel RS som har røde er det ikke? hel enig skulle ha fortsatt med grønne ja :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Takker, det er vel bare Diesel RS som har røde er det ikke? hel enig skulle ha fortsatt med grønne ja :) Nope, gjelder dessverre alle fra -07 og fremover :( /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 LUUUUUV GREEN!:D hoho!:D Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Da har jeg lakket litt igjenn, grønne caliptere og sølv motor deksel + litt detaljer på skoda merket på motor dekselet ;) før og etter bilde av calipterne, før etter motor deksel detaljene hva synes dere? Her er det med en bilde av en orgilan RS, så kan du/dere se forskjell på fargen :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 dette ble jo knallbra :) Er de små detaljene som teller vet du ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Hei folkens, da er intercooleren min satt på, det var veldig fort gjort og MYE enklere en jeg hadde trodd.. siden jeg bestillte universalt rør kit, måtte det kappes litt her og der, litt tilpassing er bare kos :) beklager hvis bildene er dårlige, er tatt med mobilen, deler av med den gammle litt kapping montering jeg vet IC kunne vært noen hakk større/lengere men det kommer bilder av bilen med fangeren på i mårra tenker jeg, så da får dere se det... :) MÅ ha nye slange klemmer får de der var RÆVA.... Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 deilig deilig deilig deilig!!!! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Snyggt Ole! Gleder meg til at se bilen med fangern på... :) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skodaowner Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 hvor kjøpte du rør/intercoolern? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skodaowner Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 tenkte på og gjøre det selv. du fikk det jo til veldig bra;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet August 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Takk takk takk, hygelig og høre, det ble desverre ikke noe bilde i dag pga sprut regn, men skal prøve og ta ett i mårra, jeg lover. Rør kittet er kjøpt på ebay og IC`n er kjøpt på maxantuning. :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Her er et bilde, men det er litt dårlig, men dere ser jo litt da ;) det kommer flere bilder snart :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg